
Projekat: Javna edukativna kampanja „Moj doktor“ – kampanja za projekat novog modela osnovne zdravstvene zaštite
Klijent: Ministarstvo Zdravlja Vlade Crne Gore / Svetska banka (2005 – 2006)
Aktivnosti:
- Odnosi s medijima i odnosi s novinarima
- Istraživanja stavova medija i novinara
- Press konferencije
- Informacije za medije
- Javna edukativna kampanja za novi model osnovne zdravstvene zaštite
- Dizajn, priprema za štampu i štampa
- Izdavaštvo
- Okrugli stolovi
- TV i radio program
- Dodaci u domaćoj štampi
- Edukacija za novinare lokalnih medija
- Treninzi u veštinama komunikacije

Klijent: Ministarstvo poljoprivrede Crne Gore (2001 – 2002)
Aktivnosti:
- Odnosi s medijima
- Press konferencije
- PR kampanja
- Nastup na Sajmu poljoprivrede
- Pokretanje i izdavanje novina “Plodovi”

Klijent: Ministarstvo poljoprivrede Srbije (2002)
Aktivnosti:
- Odnosi s medijima
- Medijski trening
- Prezentacija na Novosadskom Sajmu
- Info telefon
- Internet komunikacija / Web publishing

Projekat: Javna edukativna kampanja za socijalne reforme u Bosni i Hercegovini
Klijent: Svetska banka / Bearing Point / Vlada Bosne i Hercegovine (2003)
Aktivnosti:
- Strateško planiranje PR aktivnosti za socijalne i ekonomske reforme u BiH
- Medijski treninzi
- Javna kampanja – „40 dana dijaloga sa Vladom“
- Odnosi s medijima i novinarima
- Oglasna / promotivna kampanja u medijima
- Seminari za novinare
- Tribine za građane

Kampanja „Zdravo“ 2005
Klijent: Komisija Vlade Crne Gore za prevenciju narkomanije kod dece i omladine
Aktivnosti:
- Strateško planiranje kampanje protiv narkomanije
- Istraživanja stavova medija i novinara
- Odnosi s medijima i novinarima
- Informacije za medije
- Fundraising – prikupljanje sredstava

Klijent: Svetska banka / Direkcija za privatizaciju Vlade Republike Srpske (2003 – 2004)
Aktivnosti:
- Strateško planiranje javne edukativne kampanje za privatizaciju u Republici Srpskoj
- Istraživanja javnog mnenja i istraživanja stavova medija i novinara
- Odnosi s medijima i novinarima

Klijent: Svetska banka / Skupština Beograda (2004 – 2005)
Aktivnosti:
- Strateško planiranje javne edukativne kampanje za privatizaciju Beogradskog vodovoda
- Istraživanja javnog mnenja
- Odnosi s medijima
- Medijski treninzi
- PR u kriznoj situaciji
- Interni PR u Beogradskom vodovodu

Kampanja: “Za blistavi beli grad”
Klijent: Gradska Vlada Beograda – Gradonačelnik Zoran Đinđić (1996 – 1997)
Aktivnosti:
- PR akcije “Za blistavi beli grad”
- Odnosi sa medijima i novinarima
- Press centar akcije
- Eventi u “Nedelji čišćenja grada” (komunikacija sa javnim ličnostima koje su izlazale da srede grad sa svojim komšijama)