
Projekat: Javna edukativna kampanja Masovne vaučerske privatizacije u Crnoj Gori
Klijent: Vlada Crne Gore / USAID / PriceWaterhouse Coopers (2001 – 2002)
Nagrade: International Public Relations Association – “Golden World Award for Excellence 2002” Front Line
Public Relations Agencija P.R.A. Jugoslavija je dobitnik Golden World Award for Excellence 2002. Na Gala Ceremoniji u londonskom Hotelu Marriot Predsednik International Public Relations Association (Svetska Asocijacija za odnose s javnošću, IPRA) Mr. Jacques Dinan uručio je nagradu prof. dr Predragu Vujovicu, Predsedniku P.R.A. Jugoslavija.
P.R.A. je nagrađena za Javnu edukativnu kampanju Masovne vaučerske privatizacije u Crnoj Gori.
International Public Relations Association – “Golden World Award for Excellence 2002” Government relations category
P.R.A. Jugoslavija nagrađena je još jednom nagradom – Golden World Award for Excellence in Government Relations Category – Zlatnom Svetskom nagradom za najbolju komunikaciju jedne Vlade ili vladine institucije. Nagrada je dodeljena za organizaciju komunikacije.sa javnošću Savjeta za privatizaciju Crne Gore. Predsednik žirija, Michael Morley, potpredsednik Edelman Worldwide agencije, tom prilikom je rekao: „Rad stručnjaka agencije P.R.A. je jedan novi kvalitet u svetskom public relationsu. To je posebno značajno jer ova agencija radi na tržištu gde se tek razvijaju usluge i svest o značaju odnosa s javnošću. P.R.A. je ovim radom pokazala da je zaista kvalitet, ne na svetskom nivou, već na novom svetskom nivou.“

Projekat: Javna edukativna kampanja povodom reforme pravosuđa Srbije „Za pravi sud”
Klijent: Ministarstvo pravde Republike Srbije / World Bank (2006)
Aktivnosti:
- Strateško planiranje
- Odnosi s medijima i odnosi s novinarima
- Audio i video produkcija
- Press konferencije
- Informacije za medije
- Dizajn, priprema za štampu i štampa
- Izdavaštvo
- TV program
- Radio program
- Istraživanja stavova medija i novinara
- Media bilten (elektronski i štampani)
- Press clipping i analiza sadržaja objavljenih tekstova

Projekat: Javna edukativna kampanja „Moj lekar“ – kampanja za Pilot projekat novog modela osnovne zdravstvene zaštite
Klijent: Međunarodni Komitet Crvenog Krsta / Vlada Srbije (2003 – 2004)
Aktivnosti:
- Odnosi s medijima i odnosi s novinarima
- Istraživanja stavova medija i novinara
- Realizacija aktivnosti odnosa sa meijima: brifinzi, press konferencije, PR tekstovi, informacije za medije…
- Dizajn, priprema za štampa, štampa
- Okrugli stolovi
- Produkcija TV i radio programa
- Dodaci u domaćoj štampi
- Edukacija za novinare lokalnih medija
- Edukacija medicinskog osoblja uključenog u projekat
- Definisanje novog modela komunikacije medicinskog osoblja
- Nagrade: P.R.A. Agencija je sa javnom edukativnom kampanjom „Moj lekar“ ušla u finale za dobijanje nagrade “Golden World Award for Excellence 2004” u kategoriji zdravstva koju dodeljuje International Public Relations Association.

Projekat: Realizacija Public Relations kampanje za projekat jačanja mehanizama zaštite ljudskih prava
Klijent: United Nations Development Program (UNDP) (2005)
Aktivnosti:
- Odnosi s medijima i odnosi s novinarima
- Istraživanja stavova medija i novinara
- Press konferencije, brifinzi i edukacija novinara (edukativne tribine/work shopovi)
- Informacije za medije
- TV program
- Dizajn, priprema za štampu i štampa
- Treninzi u veštinama komunikacije

Klijent: Evropsko prvenstvo u košarci, EP 2005 (2004 – 2005)
Aktivnosti:
- Strateško planiranje
- Treninzi u veštinama komunikacije
- Odnosi s medijima i odnosi s novinarima
- Istraživanja stavova medija i novinara
- Newsletter i medija bilten (elektronski i štampani)

Klijent: EXIT Međunarodni muzički festival NOVI SAD (2004 – 2008)
Aktivnosti:
- Strateško planiranje
- Odnosi s medijima i odnosi s novinarima
- PR consulting
- Kreativna strategija za kampanje društveno odgovornog ponašanja EXIT-a (više kampanja realizovanih sa NVO)

Klijent: EXIT Međunarodni muzički festival NOVI SAD (2004) kampanja „NE DAM EXIT“
Aktivnosti:
- Strateško planiranje
- Odnosi s medijima i odnosi s novinarima
- PR u kriznoj situaciji (pritvorena dva osnivača Exita pred početak Festivala)
- Realizacija PR kampanje u medijima

Klijent: Grupacija farmaceutskih kuća (Hemofarm, Habitfarm, Galenika, Zdravlje AD, Torlak, Srbolek, Panfarma, Zorka Šabac…)
Aktivnosti:
- Strateško planiranje
- Odnosi s vladinim institucijama
- Odnosi s medijima i odnosi s novinarima
- Istraživanja stavova medija i novinara
- Okrugli stolovi (direktna komunikacija sa građanima)