Poslovna škola za public relations jedina je ustanova takve vrste u ovom delu Evrope (nekadašnja Istočna Evropa).
Poslovna škola za public relations je jedina ustanova takve vrste u ovom delu Evrope. Nastavni program je napravljen prema najnovijim edukativnim standardima međunarodno priznatih poslovnih škola i ima za cilj da prenese veštine uspešne komunikacije organizacija i pojedinaca na optimalan način.
U poslednjih dvadeset pet godina, škola je obrazovala više od 2500 polaznika, koji danas vode poslove public relations-a, marketinga i pojedinih područja PR-a u najznačajnijim domaćim i stranim organizacijama. Znanja i veštine koje polaznici stiču u Poslovnoj školi imaju trenutnu upotrebnu vrednost jer ih studenti stiču kroz interaktivnu nastavu i praktične primere uz mentorsku podršku vodećih svetskih i domaćih eksperata.
Ciljevi Poslovne škole za public relations
Osnovni cilj Poslovne škole za public relations je da prenese svetska znanja iz ove oblasti i obrazuje stručnjake iz public relations-a koji su preko potrebni našim privrednim i neprivrednim organizacijama.
Poslovna škola za public relations ima i više dodatnih ciljeva:
Nastava
Veština public relations-a prenosi se na savremen način, uz audio-vizuelna pomagala i praktične primere. Studije slučaja (case studies) i kreativne radionice (workshops) su sastavni deo svakog predavanja. Kreativne radionice izvode se u manjim grupama pod vođstvom mentora.
Za najuspešnije postoji mogućnost višeg nivoa edukacije – rad u pojedinim projektima u public relations agenciji P.R.A. i vodećim marketing i propagandnim agencijama.