Uslov za upis su znanja ili iskustvo iz oblasti public relationsa, novinarstva, marketinga ili propagande, i (ili) smisao za tu vrstu posla (komunikativnost, strateški nacin razmišljanja, kreativnost) i brzo učenje.

Cena školarine (osnovnog i primenjenog A nivoa) za jednog polaznika iznosi 560 eura (u dinarskoj protivvrednosti na dan uplate). U cenu je uračunato sve: nastava, praktičan rad i skripte predavača.

Broj polaznika: Jednu generaciju čini 20 izabranih polaznika.

21.10.2017.

Osnove public relations-a (dr Predrag Vujović)

  • definicija pojmova
  • osnove komunikologije
  • ciljevi, zadaci, filozofija PR-a
  • organizacija i rukovođenje komunikacije sa javnošću
  • osnove strategije komunikacije sa javnošću

Studija slučaja: PR u kriznoj situaciji

Kreativna radionica: PR u kriznoj situaciji / polaznici podeljeni u manje grupe rešavaju razne PR situacije / prezentacije i analiza

28.10.2017.

Marketing i promotivna strategija (dr Predrag Vujović)

  • osnove marketinga
  • marketing mix
  • promotivna strategija
  • izrada promotivnih planova
  • direktni marketing
  • unapređenje prodaje
  • lična prodaja
  • oglasne kampanje

Studija slučaja: efikasna promotivna strategija

Kreativna radionica: polaznici podeljeni u 4 grupe izrađuju promotivne strategije, oglasne kampanje za razne proizvode i usluge

04.11.2017.

Mediji i public relations (Nebojša Ćurčić)

  • savremeni masovni mediji
  • štampa
  • televizija
  • radio
  • redakcija
  • podela i vrste medija
  • komunikacijski kanali i sredstva

Mediji i novinarstvo

  • novinarske forme
  • studija slučaja: funkcionisanje redakcije
  • kreativno pisanje
  • vrste novinarskog izražavanja

Kreativna radionica: pisanje informacija za štampu

11.11.2017.

Javno mnjenje i istraživanja (Dejan Radosavljević)

  • istraživanja javnog mnjenja
  • istraživanje imidža organizacije
  • tehnike istraživanja
  • neutralisanje negativnih i poboljšanje pozitivnih predstava o nama u javnosti
  • studija slučaja

Kreativna radionica: istraživanje stavova javnog mnjenja

Fakultativna gostovanja u medijima

14.11.2017.

Beta – novinska agencija

  • kako radi novinska agencija
  • organizaciona i programska shema novinske agencije
  • tehnologija proizvodnje informacija
  • redakcija
  • kako komunicirati sa novinskom agencijom
  • razgovor sa glavnim urednikom

Radio Beograd 202

  • tehnološki proces proizvodnje radio informacija
  • programska shema
  • redakcija
  • režija
  • studio
  • razgovor sa glavnim urednikom

15.11.2017.

Danas

  • dnevni list
  • redakcija
  • tehnologija proizvodnje informacija
  • obilazak delova redakcije: desk, gradska, kultura, privredna
  • saradnja sa privrednim i neprivrednim organizacijama
  • razgovor sa glavnim urednikom

PRIMENJENI NIVO

18.11.2017.

Modeli odnosa sa javnošću (dr Predrag Vujović/Simona Mirela Miculescu)

  • press agentura
  • javno informisanje
  • dvosmerno asimetricni
  • dvosmerno simetricni model
  • komunikacije sa javnošcu
  • primeri raznih PR i komunikacijskih aktivnosti i kampanja realzovanih
    po raznim modelima komunikacije

Planiranje u PR-u

  • vremensko/prostorno/akciono planiranje
  • PR proces
  • kontrola u PR-u
  • postavljanje indikatora/merenje efekata od PR-a

Studija slučaja: Izrada godišnjeg plana PR aktivnosti

Studija slučaja: Planiranje PR kampanje: Strateško planiranje PR  akcije/događaja

Kreativna radionica: Izrada godišnjeg plana PR aktivnosti, Izrada plana za pojedine PR aktivnosti (eventi/događaji, issue management kampanje),  strateško planiranje PR kampanje.

25.11.2017.

On line komunikacija i on line PR (Nebojša Ćurčić/Milan Kamponeski/Nenad Vidić)

  • korišćenje Interneta u PR-u
  • web publishing
  • web prezentacije
  • virtualni press centar
  • izrada On line strategije
  • On line mediji
  • On line kampanje

Društvene mreže:

  • osnovne karakteristike društvenih mreža
  • strategija, planiranje, realizcija, kontrola, analiza, merenje efekata

Studije slučaja: Kampanja na društvenim mrežama

Kreativna radionica: On line strategija i plan kampanje na društvenim mrežama

02.12.2017.

Retorika, Govorne vežbe, Javni nastup (Mirjana Stefanović)

  • govorne vežbe i treninzi javnog nastupa

TV i nastup pred kamerom (Mirjana Stefanović i Dejan Rakonjac)

  • tehnologija televizije
  • kako sarađivati sa TV kućom
  • osnove TV tehnike
  • osnovne karakteristike dobrog nastupa na TV
  • studija slučaja

Kreativna radionica: Nastup pred kamerom – trening

09.12.2017.

Organizacija događaja / Event management (dr Predrag Vujović)

  • osmišljavanje događaja
  • vrste događaja
  • primeri iz prakse
  • izrada scenarija događaja
  • planiranje + tehnička organizacija događaja
  • realizacija, kontrola, analiza, merenje efekata

Studija slučaja: Organizacija nastupa Evropske unije i EU Info centra na Sajmu knjiga u Beogradu

Studija slučaja: Dan otvorenih vrata ambasada država članica EU u  Beogradu

Radio i medij PR-a (Darko Kocjan)

  • tehnologija radija
  • radio stanice
  • osnovne karakteristike dobrog nastupa na radiju
  • studija slučaja

Kreativna radionica: Nastup na radio stanici – trening

16.12.2017.

Prezentacija (dr Predrag Vujović)

  • priprema za javne nastupe i nastupe u medijima
  • dramaturgija javnog nastupa
  • kako voditi komunikaciju, a ne biti vođen
  • praktični saveti
  • razvijanje čula sluha

Personalne veštine komunikacije – govorne vežbe (Mirjana Stefanović/Marko Stojanović)

  • verbalna i neverbalna komunikacija
  • primeri iz prakse
  • treninzi i vežbe

23.12.2017.

Public relations neprivrednih organizacija / Fund raising i  sponzorstvo

  • PR društvenih delatnosti
  • PR u kulturi, sportu, zdravstvu, nauci, obrazovanju
  • neprivredne organizacije – mediji – država – privreda
  • medijska partnerstva – sponzorstva
  • PR kampanje u neprivrednom sektoru

Fund raising i  sponzorstvo

  • metode za fund raising
  • organizacija i planiranje fund raisinga
  • izrada sponzorskih plakata
  • promocija i prodaja sponzorstava

Studija slučaja: Izložba Život i delo Nikole Tesle * Belim Bubamara

Studija slučaja: Organizacija medijskog događaja u cilju promocije kulture i obezbeđenja sponzorskih ugovora

Predavači

  • dr Predrag Vujović, predsednik U.O. Poslovne škole za PR
    Studije i specijalizacije u Italiji i Holandiji. Profesor na Business School Utrecht (Holandija), BK fakultet , EF u Beogradu, Podgorici. Autor svih većih PR kampanja: ZOI Sarajevo 84, Univerzijada Zagreb 87, EXPO Sevilla 92, EP 2005, EXIT festival, promocija reforme Vlade Jugoslavije (Ante Marković). Dugogodišnji savetnik Vlada: Rumunije, Crne Gore, Hrvatske, BiH, RS za odnose sa javnošću, kao i velikog broja domacih i međunarodnih organizacija. Nosilac Golden World Award for Excellence IPRA. Proglašen jednim od pet vodečih eksperata u svetu u oblasti Public Awaires-a (komunikacije država i državnih organa sa javnošću).
  • dr Srbobran Branković, direktor TNS Medium Gallup Serbia i clan U.O. Poslovne skole za PR
    Direktor Centra za javno mnjenje Medium u Institutu za političke studije i rukovodilac Sektora za istraživanje u P. R. A. Beograd. Autor velikog broja domaćih i međunarodnih istraživanja u oblasti javnog mnjenja, public relations – a i marketinga. Autor je knjige „Rađanje javnog mnjenja i političkih stranaka“ i “Serbia in war with itself”.
  • dr Tijana Mandić, član U.O. Poslovne škole za PR
    Psiholog i profesor na Fakultetu dramskih umetnosti, Beograd. Specijalizacije u SAD i Velikoj Britaniji. Član Međunarodnog udruženja predavača u oblasti transakcione analize. Izdala knjige: „Sudbina tela“, „Menjati se, a ostati isti“, “Transakciona psihoterapija“ i “Komunikologija – psihologija komunikacije”.
  • dr Nebojša Janićijević, redovni profesor na Ekonomskom fakultetu
    Specijalizacije na Boston University i London Business School. Knjige: “Organizaciona kultura”, “Korporativna transformacija” i “Strategijsko upravljanje i organizaciona struktura”.
  • mr Živorad Anđelković, bivši pomoćnik Gradonačelnika Beograda
    Dugogodišnji direktor Parking servisa. Magistrirao PR javnih preduzeća sa posebnim osvrtom na Interni PR. Rukovodilac i predavač na specijalizaciji FPN u Beogradu.
  • Vladan Alimpijević, urednik i novinar TV N1
    Posle specijalizacije iz medija u Bolonji (Italija) radio je u Tanjugu, Studiju B, Sky news-u, BBC-u, Nipon TV i agenciji WTN (sata AP TV), ORF, ZDF, UN TV…. Dugogodišnji glavni urednik i urednik NTV Studio B, TV Politika, Danas. Autor je preko hiljadu televizijskih intervjua u serijama NTV Paket, Lična istorija, TV Duel, Presing i Intervju nedelje.
  • Nebojša Ćurčić, P.R.A. medija on line consultant
    Diplomirao novinarstvo i specijalizirao evropsko pravo u Beogradu i Nansiju, Francuska. Dugogodišnji urednik: Student, Politika, Intervju, Dnevne novine; glavni urednik Trećeg Milenijuma, dopisnik grčke agencije Premium, medija konsultant Telekoma Srbija. Dugogodišnji urednik Trident media on line izdanja (www.nadlanu.com; www.mondo.rs…) Predsednik Asocijacije za EU integracije.
  • Dejan Radosavljević, psiholog, istraživač javnog mnjenja Strategic Marketing
    Specijalista za istraživanje tržišta i javnog mnjenja. Bavi se različitim metodama i oblastima istraživanja tržista FMCG proizvoda. Realizovao veliki broj istraživačkih projekata veceg broja domaćih i stranih marketing agencija.
  • Zoran Blažina, grafički dizajner i dekan FPU
    Autor mnogih dizajn rešenja, kampanja, predavač na Fakultetu primenjenih umetnosti.
  • Ivica Klemenc, profesor Scenskog nastupa
    Dugogodišnji glumac i režiser, trener za javne nastupe i profesor na više fakulteta za dramsku umetnost. Trener za javne nastupe javnih ličnosti. Između ostalog pripremao voditelje Evrovizije i učesnike za Evropsko lice na RTS-u.
  • Ashok Murty, stilista – učestvovao u većem broju oglasnih kampanja.
    Kreator ličnog stajlinga voditelja i spikera Pink TV i BK TV. Radi projekte za pozorište, film i TV. Kao umetnicki direktor učestvovao u većem broju oglasnih kampanja.
  • Darko Kocjan, urednik Radio Beograd 202
    Dugogodišnji urednik i voditelj Radio Beograda 202, Radio Pingvina, Radio Indexa. Autor mnogih radio spotova i kampanja. Knjige: “Epruveto srećan ti 8. mart”, “Kad ja tamo a ono međutim”, “Buka u modi”.
  • Lazar Odanović, konsultant i ekspert međunarodnog protokola Dugogodišnji šef protokola u Skupštini grada Beograda i Privrednoj komori Srbije.
  • Milorad Jović, član U.O. Poslovne škole za PR
    Dugodišnji urednik RTS-a, glavni urednik Radio Beograda 202, urednik RTS on line izdanja. Nosilac više priznanja za novinarski rad. Autor većeg broja medijskih projekata.

Gosti predavači:

  • Antonije Pušić, interaktivni kreativac
    Predavač iz oblasti Kreatologije, verovatno poznatiji kao Rambo Amadeus, dugogodišnji je muzičar, kompozitor, pisac tekstova, autor, jednom rečju: umetnik. Kreator je mnogih kampanja iz oblasti ekologije i odgovornog ponašanja prema prirodi i prirodnim resursima. Ambasador UNICEF-a.
  • Aja Jung, osnivač i direktor Belgrade Dance Festivala
    Diplomirana balerina, dobitnica nekoliko nagrada na Međunarodnim plesnim festivalima, bila je savetnik Opštine Krf za programe kulture, međunarodni delagat CID UNESCO za region jugo-istočne Evrope. Osnivač je i direktor Beogradskog festivala igre, organizator svetskih i regionalnih kongresa CID UNESCO.
  • Tony Meehan, međunarodni PR ekspert
    Dugogodišnji izvršni direktor IPRA, jedan od vodećih svetskih stručnjaka u oblasti korporativne komunikacije. Dva puta dobitnik najvećeg svetskog priznanja u public relationsu – Golden World Award for Excellence. Član je Upravnog odbora Poslovne škole za PR.
  • Peter Debreceny, Nezavisni konsultant za strateške komunikacije
    Rukovodi strateškim komunikacijama u 100 kompanija u SAD i svetu i pruža konsultantske usluge vezane za ostvarivanje ciljeva kroz strateške programe odnosa sa stejkholderima. Takođe radi kao senior savetnik za sprovođenje strategije u firmi Gagen MacDonald LCC.
  • Thomas Achelis, osnivač agencije Achelis & Partner GmbH
    Cenjeni PR profesionalac koji iza sebe ima više od 30 godina iskustva u industriji komunikacije. Vlasnik i osnivač PR agencije. Pored svojih PR aktivnosti, Achelis je osnivač i organizator Evropske konferencije za komunikacije.
  • Erwin De Weerdt, Izvršni direktor i suvlasnik firme Aviafix
    Međunarodni ekspert iz oblasti Management Communications & EU Affairs, internacionalne konsultantske kuće za odnose sa javnošcu i odnose sa EU, bazirane u Luksemburgu.
Pretraga