Uslov za upis su znanja ili iskustvo iz oblasti public relationsa, novinarstva, marketinga ili propagande, i (ili) smisao za tu vrstu posla (komunikativnost, strateški nacin razmišljanja, kreativnost) i brzo učenje.

Cena školarine (osnovnog i primenjenog A nivoa) za jednog polaznika iznosi 560 eura (u dinarskoj protivvrednosti na dan uplate). U cenu je uračunato sve: nastava, praktičan rad i skripte predavača.

Broj polaznika: Jednu generaciju čini 25 izabranih polaznika.

22.04.2017.

Osnove public relations-a (dr Predrag Vujović)

  • definicija pojmova
  • PR i marketing
  • PR i drugi modeli komunikacije
  • organizacija i rukovođenje (management) komunikacijama
  • primeri dobre prakse

Studija slučaja: PR u kriznoj situaciji

Osnove komunikologije

  • Komunikacijski proces
  • Komunikacijski modeli
  • Principi uspešne komunikacije
  • Primeri dobre prakse

Kreativne tehnike i kreativnost / tehnika brain storminga (pripreme za kreativnu radionicu)

Kreativna radionica: PR u kriznoj situaciji/polaznici podeljeni u četiri grupe realizuju zamišljene, ali realne situacije

29.04.2017.

Marketing i promotivna strategija (dr Predrag Vujović/dr Slavko Kovačević)

  • osnove marketinga
  • marketing mix
  • marketinško / PR mišljenje
  • promotivna strategija
  • principi strateškog planiranja promocije

Studija slučaja: Primeri dobre prakse: PR i marketing u funkciji kampanje

  • oglasne kampanje
  • tržišno komuniciranje
  • komunikacija ponude i tražnje
  • šta je marketing?

Kreativna radionica: promotivne strategije, oglasne kampanje

6.05.2017.

Mediji i public relations (Nebojša Ćurčić)

  • podela i vrste medija
  • štampa
  • RTV
  • novinske agencije
  • organizacija redakcija
  • tehnologija proizvodnje u svakom od medija
  • medijska scena Srbije

Novinarstvo

  • novinarske forme
  • studija slučaja: funkcionisanje redakcije
  • vrste novinarskog izražavanja

Kreativna radionica: baza medija

Kreativna radionica: pisanje informacija za medije

13.05.2017.

Javno mnjenje i istraživanja (Dejan Radosavljević)

  • vrste istraživanja u PR-u
  • istraživanja javnog mnjenja
  • istraživanje imidža organizacije
  • tehnike istraživanja
  • Projektovanje istraživanja
  • kvantitativna i kvalitativna anliza sadržaja medija

Studije slučaja: istraživanje stavova, istraživanje informisanosti, analize rezultata istraživanja

Kreativna radionica: istraživanje stavova javnog mnjenja / polaznici podeljeni u 4 grupe projektuju 4 vrste istraživanja

Posete medijima / Fakultativna gostovanja u medijima

16.05.2017.

Beta – novinska agencija

  • organizaciona i programska shema novinske agencije
  • tehnologija proizvodnje informacija
  • redakcija
  • kako komunicirati sa novinskom agencijom

Radio Beograd 202

  • tehnološki proces proizvodnje radio informacija
  • programska shema
  • redakcija
  • rad i funkcionisanje režije i studija

17.05.2017.

Danas

  • dnevni list
  • redakcija
  • tehnologija proizvodnje informacija
  • obilazak delova redakcije: desk, gradska, kultura, privredna
  • priprema za štampu

Primenjeni nivo

20.05.2017.

Korporativna komunikacija (dr Predrag Vujović)

  • PR funkcija strateškog menadžmenta
  • korporativni identitet
  • korporativni imidž
  • Misija
  • Vizija

Strategija komunikacije

  • Ciljevi komunkacije
  • Bazički principi uspešne komunikacije
  • Izrada strategije
  • Oruđa komunikacije sa raznim javnostima
  • Program aktivnosti
  • Izrada akcionog plana

Studija slučaja: Metodologija definisanja strategije komunikacije i akcionog plana

Organizacija komunikacije organizacije

  • faze u uvođenju/reorganizaciji PR funkcije
  • najnoviji trendovi u organizaciji PR funkcije
  • kako da se PR postavi unutar organizacije

Kreativna radionica: Uvođenje/reorganizacija funkcije public relations – a u organizaciju

27.05.2017.

Interni public relations (dr Predrag Vujović)

  • korporativna kultura
  • sredstva internog PR – a
  • interni list
  • studija slučaja
  • motivacija zaposlenih
  • saradnja HR i Internog PR-a

Studija slučaja: Kampanja korporativne društvene odgovornosti Atlantic / Štark, Marina Savić

Studija slučaja: interni PR preduzeća

Kreativna radionica: Kampanje internog PR-a

03.06.2017.

Odnosi sa medijima

  • institucionalna komunikacija sa medijima
  • zajedničke akcije sa medijima
  • studija slučaja: baza medija

Odnosi sa novinarima / Susret sa novinarima

  • podela novinara
  • oruđa u oblasti odnosa sa novinarima
  • kako komunicirati sa novinarima
  • press bilten
  • press materijali
  • pisanje u novinarstvu studija slučaja: organizacija konferencije za štampu

Informacija za medije

  • pravila pisanja informacija za medije
  • poštovanje novinarskih pravila
  • kako privući pažnju
  • primeri uspešne prakse

Kreativna radionica: Izrada baze medija mape

Kreativna radionica: Pisanje informacije za medije

10.06.2017.

On line kampanje (prof. dr Predrag Nikolić/Zoran Torbica/Nebojša Ćurčić)

  • strategija on line komunikacije
  • kampanje na društvenim mrežama
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • LinkedIn
  • You Tube
  • primeri iz prakse: kako komunicirati u pojedinim situacijama
  • strategije on line komunikacije u kriznim situacijama
  • On line i Off line komunikacija

Studije slučaja: Kampanje na društvenim mrežama

Studije slučaja: Twit Up

Kreativna radionica: Izrada baze medija mape

17.06.2017.

Protokol (Lazar Odanović)

  • standardi poslovnog ponašanja
  • interni protokol
  • protokol sa stranim gostima
  • VIP gosti
  • studija slučaja
  • diplomatski protokol

Kultura oblačenja (Ašok Murti)

  • kodeks poslovnog oblačenja
  • standardi oblačenja poslovnog sveta

24.06.2017.

Public Affairs – Javni odnosi – Vladini odnosi (dr Predrag Vujović)

  • PR države
  • PR grada
  • PR regije
  • međunarodna promocija
  • kako organizovati komunikaciju sa javnošću grada, države, medjunarodne organizacije

Lobiranje u Srbiji / Lobiranje u EU

  • koga i kako lobirati? Strategija lobiranja
  • karakteristike lobiste
  • kreiranje networkinga
  • vođenje networkinga

Studija slučaja: Elementi brenda Švedske države (Slavica Marković Sandić, PR Švedske ambasade)

Studija slučaja: Organizacija Informacionog centra Evropske unije

Studija slučaja: Javna edukativna kampanja za privatizaciju u Crnoj Gori

Studija slučaja: PR grada

Kreativna radionica: Međunarodni PR Srbije / PR grada / PR regije

Predavači

  • dr Predrag Vujović, predsednik U.O. Poslovne škole za PR
    Studije i specijalizacije u Italiji i Holandiji. Profesor na Business School Utrecht (Holandija) i više domaćih fakulteteta. Autor PR kampanja: ZOI Sarajevo 84, Univerzijada Zagreb 87, EXPO Sevilla 92, EP 2005, EXIT festival, promocija reforme Vlade Jugoslavije (Ante Marković). Dugodišnji savetnik Vlada: Rumunije, C. Gore, Hrvatske, BiH, RS za odnose sa javnošću, kao i velikog broja domaćih i međunarodnih organizacija. Nosilac Golden World Award for Excellence IPRA.
  • Thomas Achelis, Cenjeni PR profesionalac koji iza sebe ima više od 30 godina iskustva u industriji komunikacije. Vlasnik i osnivač PR agencije Achelis & Partner GmbH. Pored svojih PR aktivnosti, Achelis je osnivač i organ izator
    Evropske konferencije za komunikacije.
  • dr Tijana Mandić, član U.O. Poslovne škole za PR
    Psiholog i profesor na Fakultetu dramskih umetnosti, Beograd. Specijalizacije u SAD i Velikoj Britaniji. Član Međunarodnog udruženja predavača u oblasti transakcione analize. Izdala knjige: „Sudbina tela“, „Menjati se, a ostati isti“, “Transakciona psihoterapija“ i “Komunikologija – psihologija komunikacije”.
  • Erwin De Weerdt, Izvršni direktor i suvlasnik firme Aviafix, Management Communications & EU Affairs, internacionalne konsultantske kuće za odnose sa javnošću i odnose sa EU, bazirane u Luksemburgu.
  • dr Slavko Kovačević, marketing consultant i profesor na Fakultetu za menadžment
    Profesor i predavač na fakultetima, specijalistićkim studijama za maketing i propagandu Autor brojnih projekata za domaće i strane kompanije u oblastima marketing strategije. Rukovodilac IMC specijalizacije za marketing.
  • mr Živorad Anđelković, bivši pomoćnik Gradonačelnika Beograda
    Dugogodišnji direktor Parking servisa. Magistrirao PR javnih preduzeća sa posebnim osvrtom na Interni PR. Rukovodilac i predavač na specijalizaciji FPN u Beogradu.
  • Vladan Alimpijević, P.R.A. medija consultant
    Posle specijalizacije iz media u Bolonji (Italija) radio je u Tanjugu, Studiju B, Sky news-u, BBC-u, Nipon TV i agenciji WTN (sata AP TV), ORF, ZDF, UN TV…. Dugogodišnji glavni urednik i urednik NTV Studio B, TV Politika, Danas. Autor je preko hiljadu televizijskih intervjua u serijama NTV Paket, Lična istorija, TV Duel, Presing i Intervju nedelje.
  • Nebojša Ćurčić, P.R.A. medija on line consultant
    Diplomirao novinarstvo i specijalizirao evropsko pravo u Beogradu i Nansiju, Francuska. Dugogodišnji urednik: Student, Politika, Intervju, Dnevne novine; glavni urednik Trećeg Milenijuma, dopisnik grčke agencije Premium, medija konsultant Telekoma Srbija. Dugogodišnji urednik Trident media on line izdanja (www.nadlanu.com; www.mondo.rs…) Predsednik Asocijacije za EU integracije.
  • Dejan Radosavljević, psiholog, gen. direktor Agencije Mosaic B.C.A.
    Specijalista za istraživanje tržišta i javnog mnjenja. Bavi se različitim metodama i oblastima istraživanja tržista FMCG proizvoda. Realizovao veliki broj istraživačkih projekata veceg broja domaćih i stranih marketing agencija.
  • Zoran Blažina, redovni profesor na FPU – Autor mnogih dizajn rešenja, kampanja, predavač na Fakultetu primenjenih umetnosti.
  • Ivica Klemenc, profesor Scenskog nastupa
    Dugogodišnji glumac i režiser, trener za javne nastupe i profesor na više fakulteta za dramsku umetnost. Trener za javne nastupe javnih ličnosti. Između ostalog pripremao voditelje Evrovizije i učesnike za Evropsko lice na RTS-u.
  • Ashok Murty, stilista – učestvovao u većem broju oglasnih kampanja.
  • Darko Kocjan, glavni urednik Radio Beograd 202
    Dugogodišnji urednik i voditelj Radio Beograda 202, Radio Pingvina, Radio Indexa. Autor mnogih radio spotova i kampanja. Knjige: “Epruveto srećan ti 8. mart”, “Kad ja tamo a ono međutim”, “Buka u modi”.
  • Lazar Odanović, konsultant i ekspert međunarodnog protokola Dugogodišnji šef protokola u Skupštini grada.
  • Peter Debreceny, Nezavisni konsultant za strateške komunikacije koji trenutno radi 100 kompanija u SAD i svetu i pruža konsultantske usluge vezane za ostvarivanje ciljeva kroz strateške programe odnosa sa stejkholderima.
    Takođe radi kao senior savetnik za sprovođenje strategije u firmi Gagen MacDonald LCC.
  • Antonije Pušić, interaktivni kreativac
    Predavač iz oblasti Kreatologije, verovatno poznatiji kao Rambo Amadeus, dugogodišnji je muzičar, kompozitor, pisac tekstova, autor, jednom rečju: umetnik. Kreator je mnogih kampanja iz oblasti ekologije i odgovornog ponašanja prema prirodi i prirodnim resursima. Ambasador UNICEF-a.
  • Aja Jung, osnivač i direktor Belgrade Dance Festivala
    Diplomirana balerina, dobitnica nekoliko nagrada na Međunarodnim plesnim festivalima, bila je savetnik Opštine Krf za programe kulture, međunarodni delagat CID UNESCO za region jugo-istočne Evrope. Osnivač je i direktor Beogradskog festivala igre, o rganizator svetskih i regionalnih kongresa CID UNESCO.
  • Tony Meehan, međunarodni PR ekspert
    Dugogodišnji izvršni direktor IPRA, jedan od vodećih svetskih stručnjaka u oblasti korporativne komunikacije. Dva puta dobitnik najvećeg svetskog priznanja u public relationsu – Golden World Award for Excellence. Član je Upravnog odbora Poslovne škole za PR.
  • Chris Farmer, međunarodni PR ekspert
    Direktor MACH IV Consulting , profesor komparativne književnosti, lektor u sKema Business School u Kini, kolumnista u Politici i bloger na B92. Jedan od osnivača Executive Group agencije i Farmer and Spajić PR agencije.
  • Istok Pavlović, ekspert za Online komunikacije
    Osnivač i direktor agencije za internet consulting „Worldwide“ , suosnivač nekoliko web sajtova i kreativni direktor mnogih virtualnih kampanja. Radi kao profesor Web marketinga na Fakultetu za medije i komunikacije „Singidunum“ i piše satirične tekstove na sajtu Njuz.net.
Pretraga