Uslov za upis su znanja ili iskustvo iz oblasti PR-a, novinarstva, marketinga, kao i osobine koje bi trebalo da imaju ljudi koji se bave PR-om: komunikativnost, strateški nacin razmišljanja, kreativnost, spremnost za učenjem i otvorenost za nova znanja i veštine.

Cena školarine programa koji je prikazan u na sledećim strananama za jednog polaznika iznosi 560 Eura (u dinarskoj protivvrednosti na dan uplate). U cenu je uračunato sve: nastava, praktičan rad, skripte predavača, mentorski rad sa profesorima.

Broj polaznika: Jednu generaciju čini 20 izabranih polaznika, a grupe u radionicama su od 4 do 5 članova.

28.03.2020.

Osnove public relations-a (Predrag Vujović)

  • Ciljevi i zadaci PR-a
  • Modeli komunikacije
  • Organizacija i rukovođenje komunikacijama
  • Primeri dobre prakse

Studija slučaja: PR u kriznoj situaciji

Osnove komunikologije

  • Komunikacijski proces
  • Komunikcijski modeli
  • Principi uspešne komunikacije
  • Primeri dobre prakse

Kreativne tehnike i kreativnost / tehnika brain storminga (pripreme za kreativnu radionicu)

Kreativna radionica: PR u kriznoj situaciji/polaznici podeljeni u četiri grupe realizuju zamišljene, ali realne situacije

29.03.2020.

Marketing i promotivna strategija (Predrag Vujović)

  • Osnove marketinga
  • Marketing mix
  • Marketinško / PR mišljenje
  • Organizacija funkcija marketinga i PR-a

Promotivna strategija

  • Promotivne aktivnosti i promotivni mix: direktni marketing, lična prodaja, unapređenje prodaje, oglašavanje
  • Plan promotivne strategije
  • Kreativna strategija

Studija slučaja: Primeri dobre prakse: PR i marekting u funkciji kampanje, oglasne kampanje

Kreativna radionica: Promotivne strategije, oglasne kampanje

04.04.2020.

Mediji i public relations (Nebojša Ćurčić)

  • Podela i vrste medija
  • Štampa
  • RTV
  • Novinske agencije
  • Organizacija redakcija
  • Tehnologija proizvodnje u svakom od medija
  • Medijska scena Srbije

Novinarstvo

  • Novinarske forme
  • Studija slučaja
  • Vrste novinarskog izražavanja

Kreativna radionica: Baza medija

Kreativna radionica: Pisanje informacija za medije, kreativno pisanje

05.04.2020.

Javno mnjenje i istraživanja (Dejan Radosavljević)

  • Vrste istraživanja u PR-u
  • Istraživanje javnog mnjenja
  • Istraživanje imidža organizacije
  • Tehnike istraživanja
  • Projektovanje istraživanja
  • Kvantitativna i kvalitativna anliza sadržaja medija

Studija slučaja: Istraživanje stavova, istraživanje informisanosti, analize rezultata istraživanja

Kreativna radionica: Istraživanje stavova javnog mnjenja / polaznici podeljeni u 4 grupe projektuju 4 vrste istraživanja

Posete medijima / Fakultativna gostovanja u medijima

07.04.2020.

Beta – novinska agencija

  • Organizaciona i programska shema novinske agencije
  • Tehnologija proizvodnje informacija
  • Redakcija
  • Kako komunicirati sa novinskom agencijom

Radio Beograd 202

  • Tehnološki proces proizvodnje radio informacija
  • Programska shema
  • Redakcija
  • Rad i funkcionisanje režije i studija

08.04.2020.

Danas

  • Dnevni list
  • Redakcija
  • Tehnologija proizvodnje informacija
  • Obilazak delova redakcije: desk, gradska, kultura, privredna
  • Priprema za štampu

PRIMENJENI NIVO

11.04.2020.

MODELI ODNOSA SA JAVNOŠĆU (Predrag Vujović)

  • Jednosmerni i dvosmerni modeli komunikacije
  • Kada i koje modele koristiti
  • Karakteristike svakog od modela
  • Dvosmerno simetrični i dvosmerno simetrični model
  • Kako organizovati komunikaciju
  • Primeri iz prakse

JAVNE KAMPANJE

  • Informativne / edukativne / kampanje uticanja na svest
  • Projektovanje i planiranje kampanje
  • Faze u razvoju kampanje
  • Strategija kampanje
  • Implementacija
  • Kontrola kvaliteta

KORPORATIVNA DRUŠTVENA ODGOVORNOST (Marina Savić)

Studija slučaja: Korporativna društvena odgovornost Atlantic grupe

INTERNE PR KAMPANJE (Marina Savić)

  • Kako voditi interne PR kampanje
  • Kako internom kampanjom promovisati prave vrednosti kompanije, poželjne karakteristike i osobine zaposlenih, ali i povećati produktivnost, efikasnost

12.04.2020.

KORPORATIVNA KULTURA (Svetlana Mirković Borčić)

  • Elementi korporativne kutlure
  • Vrste koroporativne kulture
  • Kako istražiti, analizirati i projektovati poželjnu kulturu
  • Kako stvarati kulturu
  • Promena korporativne kulture iz stanja A u stanje B
  • Primeri iz prakse

Studija slučaja: Kreiranje korporativne kulture Bel Pagette

Studija slučaja: Faze u kreiranju korporativne kulture za kompanije iz kojih dolaze polaznici

INTERNI KANALI KOMUNIKACIJE

  • Interni list
  • Zidne novine
  • Interne PR akcije
  • Primeri iz prakse

Studija slučaja: Team building aktivnosti

18.04.2020.

TV I NASTUP PRED KAMEROM (Mirjana Stefanović i Dejan Rakonjac)

  • Tehnologija televizije
  • Kako saradjivati sa TV kućom
  • Osnove TV tehnike
  • Osnovne karakteristike dobrog nastupa na TV
  • Studio
  • Primeri iz prakse

TRENING NASTUPA PRED KAMEROM (Mirjana Stefanović i Dejan Rakonjac)

Nastup u studiju: Novinar i gost

Analiza nastupa

19.04.2020.

PREZENTACIJA (Predrag Vujović)

  • Priprema za javne nastupe i nastupe u medijima
  • Dramaturgija javnog nastupa
  • Kako voditi komunikaciju, a ne biti vođen
  • Praktični saveti
  • Aktivno slušanje

GOVORNE VEŽBE I JAVNI NASTUP (Mirjana Stefanović)

Govorne vežbe i treninzi javnog nastupa

25.04.2020.

ORGANIZACIJA DOGAĐAJA (Predrag Vujović)

  • Osmišljavanje događaja
  • Vrste događaja
  • Primeri iz prakse
  • Izrada scenarija događaja
  • Planiranje + tehnička organizacija događaja
  • Realizacija, kontrola, analiza, merenje efekata

Studija slučaja: Organizacija nastupa Evropske unije i EU Info centra na Sajmu knjiga u Beogradu

Studija slučaja: Dan otvorenih vrata ambasada država članica EU u Beogradu

RADIO MEDIJ PR-a (Darko Kocjan)

  • Tehnologija radija
  • Radio stanice
  • Osnovne karakteristike dobrog nastupa na radiju
  • Primeri iz prakse

Kreativna radionica: Nastup na radio stanici – trening

26.04.2020.

PR NEPRIVRDNIH ORGANIZACIJA

  • Public relations društvenih delatnosti
  • PR u kulturi, sportu, zdravstvu, nauci, obrazovanju
  • Neprivredne organizacije – mediji – država – privreda
  • Kako sarađivati sa organizacijama društvenih delatnosti (obrazovanje, nauka, kulturna, zdravstvo, sport)

Studija slučaja: Marketing i PR strategija KK Partizan

Studija slučaja: PR strategija Zavoda za sport I medicinu sporta R. Srbije

Studija slučaja: Izložba Život i delo Nikole Tesle

Studija slučaja: PR strategija Atlas klinike

Studija slučaja: PR strategija Naučno-tehnološkog parka

FUND RAISING I SPONZORSTVO

  • Metode za fund raising
  • Organizacija i planiranje fund raisinga
  • Izrada sponzorskih pakata
  • Promocija i prodaja sponzorstava
  • Medijska partnerstva – sponzorstva

Studija slučaja: Osmišljavanje SOS kanala

After school party

Predavači

  • Predrag Vujović, predsednik U.O. Poslovne škole za PR
    Studije i specijalizacije u Italiji i Holandiji. Profesor na Business School Utrecht (Holandija), BK fakultet, EF u Podgorici. Autor svih većih PR kampanja: ZOI Sarajevo 84, Univerzijada Zagreb 87, EXPO Sevilla 92, EP 2005, promocija reforme Vlade Jugoslavije (Ante Marković). Dugogodišnji savetnik Vlada u regionu, key expert EUIC EU delegacije u Srbiji, kao i velikog broja domaćih i međunarodnih organizacija. Nosilac Golden World Award for Excellence IPRA, WYBA Istanbul i mnogih drugih domaćih i stranih nagrada.
  • Srbobran Branković, direktor TNS Medium Gallup Serbia i clan U.O. Poslovne skole za PR
    Direktor Centra za javno mnjenje Medium u Institutu za političke studije i rukovodilac Sektora za istraživanje u P. R. A. Beograd. Autor velikog broja domaćih i međunarodnih istraživanja u oblasti javnog mnjenja, public relations – a i marketinga. Autor je knjige „Rađanje javnog mnjenja i političkih stranaka“ i “Serbia in war with itself”.
  • Tijana Mandić, član U.O. Poslovne škole za PR
    Psiholog i profesor na Fakultetu dramskih umetnosti, Beograd. Specijalizacije u SAD i Velikoj Britaniji. Član Međunarodnog udruženja predavača u oblasti transakcione analize. Izdala knjige: „Sudbina tela“, „Menjati se, a ostati isti“, “Transakciona psihoterapija“ i “Komunikologija – psihologija komunikacije”.
  • Marko Čadež, predsednik Privredne komore Srbije
    Diplomirao na Akademiji za marketinšku komunikaciju u Frankfurtu. Specijalizovao se na međunarodnim programima u Danskoj, Nemačkoj, Bugarskoj. Licencirani je trener za multimedijalno novinarstvo, kao i za stratešku komunikaciju i odnose sa medijima. Bio je dugogodišnji portparol Nemačke ambasade u Beogradu, kao i glavni urednik on line magazine Politikas Konrad Adenauer fondacije u Beogradu, kao I autor više TV emisija.
  • Vladan Alimpijević, urednik i novinar TV N1
    Posle specijalizacije iz medija u Bolonji (Italija) radio je u Tanjugu, Studiju B, Sky news-u, BBC-u, Nipon TV i agenciji WTN (sata AP TV), ORF, ZDF, UN TV…. Dugogodišnji glavni urednik i urednik NTV Studio B, TV Politika, Danas. Autor je preko hiljadu televizijskih intervjua u serijama NTV Paket, Lična istorija, TV Duel, Presing i Intervju nedelje.
  • Nebojša Ćurčić, P.R.A. medija on line consultant
    Diplomirao novinarstvo i specijalizirao evropsko pravo u Beogradu i Nansiju, Francuska. Dugogodišnji urednik: Student, Politika, Intervju, Dnevne novine; glavni urednik Trećeg Milenijuma, dopisnik grčke agencije Premium, medija konsultant Telekoma Srbija. Dugogodišnji urednik Trident media on line izdanja (www.nadlanu.com; www.mondo.rs…) Predsednik Asocijacije za EU integracije.
  • Dejan Radosavljević, psiholog, istraživač javnog mnjenja Strategic Marketing
    Specijalista za istraživanje tržišta i javnog mnjenja. Bavi se različitim metodama i oblastima istraživanja tržista FMCG proizvoda. Realizovao veliki broj istraživačkih projekata veceg broja domaćih i stranih marketing agencija.
  • Zoran Blažina, grafički dizajner i dekan FPU
    Autor mnogih dizajn rešenja, kampanja, predavač na Fakultetu primenjenih umetnosti.
  • Svetlana Mirković Borčić, međunarodni ekspert za internu komunikaciju i HR
    Trener internih komunikacija I HR u Srbiji, Rumuniji, Bugarskoj, Turskoj, Skandinaviji, Islandu, Americi i Indoneziji. Dugodišnji direktor internih komunikacija I HR u farmaceutskim kompanijama Phoenix Pharma i Actavis) zamenik direktora American Chamber of Commerce.
  • Ashok Murty, stilista – učestvovao u većem broju oglasnih kampanja.
    Kreator ličnog stajlinga voditelja i spikera Pink TV i BK TV. Radi projekte za pozorište, film i TV. Kao umetnicki direktor učestvovao u većem broju oglasnih kampanja.
  • Darko Kocjan, urednik Radio Beograd 202
    Dugogodišnji urednik i voditelj Radio Beograda 202, Radio Pingvina, Radio Indexa. Autor mnogih radio spotova i kampanja. Knjige: “Epruveto srećan ti 8. mart”, “Kad ja tamo a ono međutim”, “Buka u modi”.
  • Lazar Odanović, konsultant i ekspert međunarodnog protokola Dugogodišnji šef protokola u Skupštini grada Beograda i Privrednoj komori Srbije.
  • Milorad Jović, član U.O. Poslovne škole za PR
    Dugodišnji urednik RTS-a, glavni urednik Radio Beograda 202, urednik RTS on line izdanja. Nosilac više priznanja za novinarski rad. Autor većeg broja medijskih projekata.

Gosti predavači:

  • Simona Mirela Miculescu, Šef kancelarije Ujedinjenih nacija (UN) u Srbiji
    Ekspert za međunarodni PR, međunarodne odnose, javne odnose (Public Affaires) i komunikaciju. Dugogodišnji diplomate sa službama u više država, kao I u centrali UN-a u New Yorku. Imenovana je za prvu ženu koja je postala ambassador. Pre toga dugogodišna glasnogovornica Vlade Rumunije, prefosor Međunrodnog PR-a. Osnivač Rumunskog udruženja za PR.
  • Antonije Pušić, interaktivni kreativac
    Predavač iz oblasti Kreatologije, verovatno poznatiji kao Rambo Amadeus, dugogodišnji je muzičar, kompozitor, pisac tekstova, autor, jednom rečju: umetnik. Kreator je mnogih kampanja iz oblasti ekologije i odgovornog ponašanja prema prirodi i prirodnim resursima. Ambasador UNICEF-a.
  • Tony Meehan, međunarodni PR ekspert
    Dugogodišnji izvršni direktor IPRA, jedan od vodećih svetskih stručnjaka u oblasti korporativne komunikacije. Dva puta dobitnik najvećeg svetskog priznanja u public relationsu – Golden World Award for Excellence. Član je Upravnog odbora Poslovne škole za PR.
  • Chris Farmer, međunarodni PR ekspert
    Direktor MACH IV Consulting , profesor komparativne književnosti, lektor u sKema Business School u Kini, kolumnista u Politici i bloger na B92. Jedan od osnivača Executive Group agencije i Farmer and Spajić PR agencije.
  • Istok Pavlović, ekspert za online komunikacije
    Osnivač i direktor agencije za internet consulting Like Media , suosnivač nekoliko web sajtova i kreativni direktor mnogih virtualnih kampanja. Radi kao profesor Web marketinga na Fakultetu za medije i komunikacije „Singidunum“ i piše satirične tekstove na sajtu Njuz.net.
Pretraga