Uslov za upis su znanja ili iskustvo iz oblasti public relationsa, novinarstva, marketinga ili propagande, i (ili) smisao za tu vrstu posla (komunikativnost, strateški nacin razmišljanja, kreativnost) i brzo učenje.

Cena školarine (osnovnog i primenjenog A nivoa) za jednog polaznika iznosi 560 eura (u dinarskoj protivvrednosti na dan uplate). U cenu je uračunato sve: nastava, praktičan rad i skripte predavača.

Broj polaznika: Jednu generaciju čini 20 izabranih polaznika.

20.10.2018.

Osnove public relations-a (dr Predrag Vujović)

  • Definicija pojmova
  • PR i marketing
  • PR i propaganda
  • PR i informisanje
  • Menadžment komunikacije
  • PR u svetu (edukativni film)
  • Studija slučaja

Studija slučaja: PR u kriznoj situaciji „Pad lifta“ (Dušan Rakić)

Komunikologija

  • Komunikacijski proces
  • Komunikcijski modeli
  • Komunikacijske veštine

Kreativna radionica: PR u kriznoj situaciji

27.10.2018.

Marketing i promotivna strategija (dr Predrag Vujović)

  • Osnove marketinga
  • Marketing mix
  • Promotivna strategija i taktika
  • Principi strateškog planiranja promocije
  • Studija slučaja
  • Oglasne kampanje
  • Tržišno komuniciarnje
  • Komunikacija ponude i tražnje
  • Šta je marketing?

Studija slučaja: Marketing i PR u funkciji ostvarenja marketinških i PR ciljeva

Kreativna radionica: promotivne strategije, oglasne kampanje

03.11.2018.

Mediji i public relations (Nebojša Ćurčić)

  • Savremeni masovni mediji
  • Štampa
  • Televizija
  • Radio
  • Redakcija
  • Podela i vrste medija
  • Komunikacijski kanali i sredstva

Mediji i novinarstvo

  • Novinarske forme
  • Studija slučaja: funkcionisanje redakcije
  • Kreativno pisanje
  • Vrste novinarskog izražavanja

Kreativna radionica: pisanje informacija za štampu

10.11.2018.

Javno mnjenje i istraživanja (Dejan Radosavljević)

  • Istraživanja javnog mnjenja
  • Istraživanje imidža organizacije
  • Tehnike istraživanja
  • Neutralisanje negativnih i poboljšanje pozitivnih predstava o nama u javnosti
  • Studija slučaja

Kreativna radionica: istraživanje stavova javnog mnjenja

Fakultativna gostovanja u medijima

13.11.2018.

Beta – novinska agencija

  • Organizaciona i programska shema novinske agencije
  • Tehnologija proizvodnje informacija
  • Redakcija
  • Kako komunicirati sa novinskom agencijom

Radio Beograd 202

  • Tehnološki proces proizvodnje radio informacija
  • Programska shema
  • Redakcija
  • Režija
  • Studio

14.11.2018.

Danas

  • Dnevni list
  • Redakcija
  • Tehnologija proizvodnje informacija
  • Obilazak delova redakcije: desk, gradska, kultura, privredna
  • Priprema za štampu

PRIMENJENI NIVO

17.11.2018.

Modeli odnosta sa javnošću (dr Predrag Vujović)

  • Press agentura
  • Javno informisanje
  • Dvosmerno asimetrični
  • Dvosmerno simetrični model komunikacije sa javnošću
  • Primeri raznih PR i komunikacijskih aktivnosti i kampanja realizovanih po raznim modelima komunikacije

Planiranje u PR-u

  • Vremensko / prostorno / akciono planiranje
  • PR proces
  • Kontorla u PR-u
  • Postavljanje indikatora / merenje efekata od PR-a

Studija slučaja: Izrada godišnjeg plana PR aktivnosti

Studija slučaja: Planiranje PR kampanje: Strateško planiranje PR akcije / događaja

Kreativne radionice: Izrada godišnjeg plana PR aktivnosti, Izrada plana za pojedine PR aktivnosti (eventi / događaji, issue management kamapanje), Strateško planiranje PR kampanje.

24.11.2018.

Online komunikacija i online PR (Nebojša Ćurčić / Zoran Torbica))

  • Korišćenje Interneta u PR-u
  • Web publishing
  • Web prezentacije
  • Virtualni pres centar
  • Izrada On line strategije
  • On line mediji
  • On line kampanje

Društvene mreže:

  • Osnovne karakteristike društvenih mreža
  • Strategija, planiranje, realizacija, kontrola, analiza, merenje efekata

Studija slučaja: Kampanja na društvenim mrežama

Kreativna radionica: On line strategija i plan kampanje na društvenim mrežama

01.12.2018.

Retorika, Govorne vežbe, Javni nastup (Mirjana Stefanović)

  • Govorne vežbe i treninzi javnog nastupa

TV i nastup pred kamerom (Mirjana Stefanović i Dejan Rakonjac)

  • Tehnologija televizije
  • Kako sarađivati sa TV kućom
  • Osnove TV tehnike
  • Osnovne karakteristike dobrog nastupa na TV
  • Studija slučaja

Kreativna radionica: Nastup pred kamerom – trening

08.12.2018.

Organizacija događaja / Event management (dr Predrag Vujović)

  • Osmišljavanje događaja
  • Vrste događaja
  • Primeri iz prakse
  • Izrada scenarija događaja
  • Planiranje + tehnička organizacija događaja
  • Realizacija, kontrola, analiza, merenje efekata

Studija slučaja:  Organizacija nastupa Evropske unije i EU Info centra na Sajmu knjiga u Beogradu

Studija slučaja: Dan otvorenih vrata ambasada država članica EU u Beogradu

Radio – medij PR-a (Darko Kocjan)

  • Tehnologija radija
  • Radio stanice
  • Osnovne karakteristike dobrog nastupa na radiju
  • Studija slučaja

Kreativna radionica: Nastup na radio stanici – trening

08.12.2018.

Prezentacija (dr Predrag Vujović)

  • Priprema za javne nastupe i nastupe u medijima
  • Dramaturgija javnog nastupa
  • Kako voditi komunikaciju, a ne biti vođen
  • Praktični saveti
  • Razvijanje čula sluha

Kreativno pisanje (Srđan Tešin, Dimitrije Bukvić)

  • Pisanje za medije
  • Pisanje za PR
  • PR priče

Personalne veštine komunikacije – govorne vežbe (Mirjana Stefanović)

  • Verbalna i neverbalna komunikacija
  • Primeri iz prakse
  • Treninzi i vežbe

22.12.2018.

Public relations neprivrednih organizacija / Fund raising i sponzorstvo

  • Public relations društvenih delatnosti
  • PR u kulturi, sportu, zdravstvu, nauci, obrazovanju
  • Neprivredne organizacije – mediji – država – privreda
  • Medijska partnerstva – sponzorstva

Fund raising i Sponzorstvo

  • Metode za fund raising
  • Organizacija i planiranje fund raisinga
  • Izrada sponzorskih plakata
  • Promocija i prodaja sponzorstava

Studija slučaja: Izložba Život i delo Nikole Tesle

Studija slučaja: Belim Bubamara

Studija slučaja: Organizacija medijskog događaja u cilju promocije kulture i obezbeđenja sponzorskih ugovora

Predavači

  • dr Predrag Vujović, predsednik U.O. Poslovne škole za PR
    Studije i specijalizacije u Italiji i Holandiji. Profesor na Business School Utrecht (Holandija), BK fakultet , EF u Beogradu, Podgorici. Autor svih većih PR kampanja: ZOI Sarajevo 84, Univerzijada Zagreb 87, EXPO Sevilla 92, EP 2005, EXIT festival, promocija reforme Vlade Jugoslavije (Ante Marković). Dugogodišnji savetnik Vlada: Rumunije, Crne Gore, Hrvatske, BiH, RS za odnose sa javnošću, kao i velikog broja domacih i međunarodnih organizacija. Nosilac Golden World Award for Excellence IPRA. Proglašen jednim od pet vodečih eksperata u svetu u oblasti Public Awaires-a (komunikacije država i državnih organa sa javnošću).
  • dr Srbobran Branković, direktor TNS Medium Gallup Serbia i clan U.O. Poslovne skole za PR
    Direktor Centra za javno mnjenje Medium u Institutu za političke studije i rukovodilac Sektora za istraživanje u P. R. A. Beograd. Autor velikog broja domaćih i međunarodnih istraživanja u oblasti javnog mnjenja, public relations – a i marketinga. Autor je knjige „Rađanje javnog mnjenja i političkih stranaka“ i “Serbia in war with itself”.
  • dr Tijana Mandić, član U.O. Poslovne škole za PR
    Psiholog i profesor na Fakultetu dramskih umetnosti, Beograd. Specijalizacije u SAD i Velikoj Britaniji. Član Međunarodnog udruženja predavača u oblasti transakcione analize. Izdala knjige: „Sudbina tela“, „Menjati se, a ostati isti“, “Transakciona psihoterapija“ i “Komunikologija – psihologija komunikacije”.
  • dr Nebojša Janićijević, redovni profesor na Ekonomskom fakultetu
    Specijalizacije na Boston University i London Business School. Knjige: “Organizaciona kultura”, “Korporativna transformacija” i “Strategijsko upravljanje i organizaciona struktura”.
  • mr Živorad Anđelković, bivši pomoćnik Gradonačelnika Beograda
    Dugogodišnji direktor Parking servisa. Magistrirao PR javnih preduzeća sa posebnim osvrtom na Interni PR. Rukovodilac i predavač na specijalizaciji FPN u Beogradu.
  • Vladan Alimpijević, urednik i novinar TV N1
    Posle specijalizacije iz medija u Bolonji (Italija) radio je u Tanjugu, Studiju B, Sky news-u, BBC-u, Nipon TV i agenciji WTN (sata AP TV), ORF, ZDF, UN TV…. Dugogodišnji glavni urednik i urednik NTV Studio B, TV Politika, Danas. Autor je preko hiljadu televizijskih intervjua u serijama NTV Paket, Lična istorija, TV Duel, Presing i Intervju nedelje.
  • Nebojša Ćurčić, P.R.A. medija on line consultant
    Diplomirao novinarstvo i specijalizirao evropsko pravo u Beogradu i Nansiju, Francuska. Dugogodišnji urednik: Student, Politika, Intervju, Dnevne novine; glavni urednik Trećeg Milenijuma, dopisnik grčke agencije Premium, medija konsultant Telekoma Srbija. Dugogodišnji urednik Trident media on line izdanja (www.nadlanu.com; www.mondo.rs…) Predsednik Asocijacije za EU integracije.
  • Dejan Radosavljević, psiholog, istraživač javnog mnjenja Strategic Marketing
    Specijalista za istraživanje tržišta i javnog mnjenja. Bavi se različitim metodama i oblastima istraživanja tržista FMCG proizvoda. Realizovao veliki broj istraživačkih projekata veceg broja domaćih i stranih marketing agencija.
  • Zoran Blažina, grafički dizajner i dekan FPU
    Autor mnogih dizajn rešenja, kampanja, predavač na Fakultetu primenjenih umetnosti.
  • Ivica Klemenc, profesor Scenskog nastupa
    Dugogodišnji glumac i režiser, trener za javne nastupe i profesor na više fakulteta za dramsku umetnost. Trener za javne nastupe javnih ličnosti. Između ostalog pripremao voditelje Evrovizije i učesnike za Evropsko lice na RTS-u.
  • Ashok Murty, stilista – učestvovao u većem broju oglasnih kampanja.
    Kreator ličnog stajlinga voditelja i spikera Pink TV i BK TV. Radi projekte za pozorište, film i TV. Kao umetnicki direktor učestvovao u većem broju oglasnih kampanja.
  • Darko Kocjan, urednik Radio Beograd 202
    Dugogodišnji urednik i voditelj Radio Beograda 202, Radio Pingvina, Radio Indexa. Autor mnogih radio spotova i kampanja. Knjige: “Epruveto srećan ti 8. mart”, “Kad ja tamo a ono međutim”, “Buka u modi”.
  • Lazar Odanović, konsultant i ekspert međunarodnog protokola Dugogodišnji šef protokola u Skupštini grada Beograda i Privrednoj komori Srbije.
  • Milorad Jović, član U.O. Poslovne škole za PR
    Dugodišnji urednik RTS-a, glavni urednik Radio Beograda 202, urednik RTS on line izdanja. Nosilac više priznanja za novinarski rad. Autor većeg broja medijskih projekata.

Gosti predavači:

  • Antonije Pušić, interaktivni kreativac
    Predavač iz oblasti Kreatologije, verovatno poznatiji kao Rambo Amadeus, dugogodišnji je muzičar, kompozitor, pisac tekstova, autor, jednom rečju: umetnik. Kreator je mnogih kampanja iz oblasti ekologije i odgovornog ponašanja prema prirodi i prirodnim resursima. Ambasador UNICEF-a.
  • Aja Jung, osnivač i direktor Belgrade Dance Festivala
    Diplomirana balerina, dobitnica nekoliko nagrada na Međunarodnim plesnim festivalima, bila je savetnik Opštine Krf za programe kulture, međunarodni delagat CID UNESCO za region jugo-istočne Evrope. Osnivač je i direktor Beogradskog festivala igre, organizator svetskih i regionalnih kongresa CID UNESCO.
  • Tony Meehan, međunarodni PR ekspert
    Dugogodišnji izvršni direktor IPRA, jedan od vodećih svetskih stručnjaka u oblasti korporativne komunikacije. Dva puta dobitnik najvećeg svetskog priznanja u public relationsu – Golden World Award for Excellence. Član je Upravnog odbora Poslovne škole za PR.
  • Chris Farmer, međunarodni PR ekspert
    Direktor MACH IV Consulting , profesor komparativne književnosti, lektor u sKema Business School u Kini, kolumnista u Politici i bloger na B92. Jedan od osnivača Executive Group agencije i Farmer and Spajić PR agencije.
  • Istok Pavlović, ekspert za online komunikacije
    Osnivač i direktor agencije za internet consulting Like Media , suosnivač nekoliko web sajtova i kreativni direktor mnogih virtualnih kampanja. Radi kao profesor Web marketinga na Fakultetu za medije i komunikacije „Singidunum“ i piše satirične tekstove na sajtu Njuz.net.
Pretraga