– Ušli smo u ovu kampanju sa ciljem da se privuče pažnja javnosti za temu medijske pismenosti, da se počinje razvijati odgovoran odnos medijske publike, a posebno srednjoškolaca prema medijima, ali i da se tema medijska pismenost nađe u školama, da dobije veći prostor nego što ima u ovom trenutku.
Izuzetno sam zadovoljan rezultatima kampanje, poručio je Vukašin Obradović, predsednik NUNS-a, na konferenciji Ne daj da te spinuju, koja je označila i kraj prve faze multimedijalne kampanje za medijsku pismenost.
Ova kampanja je započela u martu, kada je Medijska koalicija (NUNS, UNS, NDNV, ANEM, PU Lokal pres) među više agencija za odnose sa javnošću izabrala P.R.A. agenciju za realizaciju ove kampanje. U pripremnoj fazi kampanje realizovana su istraživanja, održane dve fokus grupe sa srednjoškolcima i novinarima, na kojima su analizirana kreativna rešenja kampanje, sinopsisi radio i TV spotova, slogani kampanje. Realizovano je i istraživanje stavova novinara o medijskoj pismenosti. Na osnovu rezultata ovih istraživanja P.R.A. agencija je napravila stategiju i plan kampanje.
Izabran je slogan Ne daj da te spinuju. Kreativni tim P.R.A. agencije napravio je šest radio i pet TV spotova, koji su tokom kampanje emitovani na lokalnim i regionalnim radio stanicama i televizijama. Tokom leta spotovi su emitovani na Radiju B92 i na TV B92 Infokanalu, a od jeseni će nastaviti da se emituju na javnom servisu. U kampanji je učestvovalo više desetina regionalnih i lokalnih medija, koji su redovno objavljivali tekstove o medijskoj pismenosti. Objavljeno je više od 50 tekstova u štampanim medijima, još više na internet portalima, emitovani brojni prilozi na televizijama i radio stanicama.
Značajan deo kampanje je bila onlajn kampanja, u okviru koje je na Fejsbuk stranici www.facebook.com/MedijskiPismeno održan nagradni konkurs Ne daj da te spinuju, na koji je mlade pozvao Rambo Amadeus video spotom koji je postavljen na društvene mreže. Pristiglo je dvadesetak radova, a najviše glasova je osvojio student filozofije Dušan Arsovski, koji je sa svojim drugovima snimio spot Sivi spinuje. Na završnoj konferenciji su mu uručene nagrade – tablet računar i školarina za 49. generaciju Poslovne škole za public relations.