![Otvaranje Kuce](http://pra.rs/wp-content/uploads/2018/10/otvaranje-kuce.jpg)
Mnogo je novina u KK Partizan. Ipak najveće su u Marketingu i PR-u Kluba. Nakon efikasne kampanje, #MiSmoSpremni prodato je skoro 4.000 pretplatnih sezonskih karata; Klub je prihodovao preko 400.000 eura od karata; efikasne kampanje i akcije, pre svega na društvenim mrežama i u medijima, pokrenuli su veliki broj Grobara da s nestrpljenjem iščekuje početak nove košarkaške sezone; organizovan je veliki broj promocija, akcija, kampanja i događaja u novoj Partizanovoj kući na Dedinju; nakon nekoliko meseci priprema i vrlo profesionalnog rada objavljena je moderna mobilna aplikacija; pokrenute su novine “Crno na belo”; otvoren je veći broj školica košarke, kao i košarkaških kampova; atmosfera u svlačionici i na tribinama je kao skoro nikada do sada; mediji su prepuni pozitvnih tekstova o Klubu; okupljeni su poslovni ljudi koji navijaju za KK Partizan u svoj Poslovni klub. Sve to što se dešavalo u proteklih šest meseci, pisalo je u Strategiji Marketinga i PR koju je uradio tim eksperata agencije P.R.A. i koju je u decembru 2017. prezentovao U.O. KK Partizan. Sve gore nabrojano i mnogo toga, rezultat je dobre organizacije i realizacije aktivnosti naše agencije.
– Ovo nije prvi projekat koji mi vodimo u sportu, ističe Predsednik P.R.A. prof. dr Predrag Vujović. Eksperti agencije P.R.A. vodili su Marketing i PR Zimskih olimpijskih igara u Sarajevu, Univerzijade u Zagrebu, Evropskog košarkaškog prvenstvau Beogradu, kao i marketing i PR mnogih klubova u raznim sportovima. Stanje u Klubu kada smo “ušli” i preuzeli da vodimo marketing i PR bilo je prilično loše. Međutim, od prvog dana bili smo uvereni da će sve baš ovako izgledati za pola godine. Tako je to kada se radi planski i organizovano i kada imate spremnost rukovodstva Kluba za promene, izjavio je za naš sajt Vujović
– U saradnji sa KK Partizan, nastavlja Predrag Vujović, pokrenuli smo i pokrećemo mnoge akcije prema navijačima, ljudima od uticaja, medijima, poslovnoj javnosti. Sve to je definisano u Strategiji razvoja marketinga i PR KK Partizan koju su uradili ekpserti naše agencije. Nakon istaživanja i analiza otvoreni su novi kanali komunikacije i oformljena su nova komunikacijska sredstva. Sledeći projekti koje vodimo za Klub su: projekat Poslovnog kluba KK Partizan, nove škole košarke, košarkaški kampovi.
Novi dom KK Partizan, Partizanova kuća na Dedinju je postalo mesto organizacije događaja za novinare, bivše igrače, članove Kluba, navijače i poslovnu javnost.
Na kraju, Predrag Vujović, na osnovu iskustva u radu sa mnogim sportskim organizacijama zaključuje:
– Sportske organizacije i klubovi imaju imaju veliki , neiskorišteni, potencijal za rad u marketingu i PR-u. Mnogi zbog svojih svakodnevnih briga to i ne vide i ništa ne rade u oblasti marketinga i PR-a. Naš sektor P.R.A. Sport bavi se baš time: prepoznavanjem potencijala, izradama strategija i svih dokumenata i realizacijom marketinga i PR sportskih saveza i udruženja, klubova, međunarodnih i domaćih takmičenja.