U prisustvu ambasadora zemalja iz regiona, kao i generalnih direktora svih nagrađenih kompanija, 16. juna u hotelu Continental Beograd na svečnoj večeri uručene su regionalne nagrade Biznis partner.
Dobitnici nagrade Regionalni Biznis Partner 2010 su: bugarska kompanija Prista Oil, Veropoulos Bros iz Grčke, NLB Group iz Slovenije, Željeznički prevoz Crne Gore, Poslovni sistem Vindija iz Hrvatske, Aleksandrija iz Bosne i Hercegovine, mađarska kompanija Richter Gedeon Group, Jadran Gottino Foods iz Makedonije, kiparski Iron Trust i Doming-Romstal Group iz Rumunije.
Nagradu Biznis Partner Plus 2010 dobila je kompanija Telekom Srbija za pokazan najviši stepen društvene odgovornosti i brige o lokalnoj zajednici, Biznis Partner Extra 2010 je Svetska banka za poseban doprinos stabilizaciji poslovne klime i razvoju poslovne saradnje u regionu. Naftna Inustrija Srbije je Biznis Partner Special 2010 za uspešno uvođenje i primenu međunarodnih standarda u korporativnom upravljanju, nagradu Eko Biznis Partner 2010 dobilo je javno preduzeće SRBIJAŠUME za pokazanu izrazitu ekološku svest i brigu o zaštiti životne sredine, dok je Ekonomski fakultet Subotica dobitnik nagrade Edu biznis Partner 2010, za izrazit doprinos u edukaciji i usavršavanju znanja i veština menadžera u regionu.
Dodeljene su i nagrade Biznis Partner 2010 najboljim kompanijama iz Srbije koje posluju u različitim delatnostima. Među laureatima su se našle kompanije: Srbijagas, Zavod za udžbenike, Službeni glasnik, Wiener Stadtische osiguranje, Zlatiborac, Hyundai auto, Tehnomanija, Agrobanka, Jugohemija.
Posebnu nagradu Best Partner 2010, koju su tajnim glasanjem izabrali isključivo ovogodišnji laureati prisutni na svečanoj večeri dobilo je građevinsko preduzeće Napred.
U kategoriji Media Biznis Partner 2010 nagrade su dobili Radio televizija Srbije, dnevni list Blic, Ekonom:east Media Group i magazin Profit.
Nagradu Biznis Partner ustanovila je kompanija Mass Media International, pre 16 godina, u želji da se afirmišu najbolje kompanije i institucije. Specifičnost nagrade je u činjenici da kompanije same biraju i ocenjuju svoje poslovne partnere za koje smatraju da ispunjavaju određene kriterijume. Nagrada ima regionalni karakter i namenjena je kompanijama iz zemalja regiona Jugoistočne Evrope koje su pokazale najbolje rezultate u prošloj godini.
Agencija P.R.A. ovlašćena je agencija za odnose sa javnošću Regionalne nagrade Biznis Partner 2010.