.

U Poslovnoj školi za public relations u Beogradu počeo je upis 41. generacije PR menadžera.

Početak nastave zakazan je za 23. oktobar 2010., a za upis se mogu prijaviti kandidati koji imaju znanje ili iskustvo u oblasti odnosa sa javnošću, novinarstva, marketinga ili propagande, ili smisao za tu vrstu posla (komunikativnost, strateški način razmišljanja, kreativnost) i brzo učenje.

Broj polaznika je ograničen. U svakoj generaciji Poslovna škola prima 30 polaznika, a uvek se prijavi znatno veći broj zainteresovanih za upis. Selekcija kandidata vrši se na osnovu testa i intervjua. Nakon toga, oni koji polože prijemni ispit i ispune kriterijume, mogu upisati Poslovnu školu za public relations. Specifičnost ove Škole je što polaznici ocenjuju predavače na osnovu tri kriterijuma: korisnost tema u školi, kvalitet i dinamika izlaganja.

U poslednjih osamnaest godina Poslovna škola za public relations obrazovala je više od 1800 polaznika, koji danas vode poslove public relationsa, marketinga, i pojedinih područja PR u najznačajnijim domaćim i stranim organizacijama. Zanimljivo je da su bivši polaznici Škole: Milica Delević, direktorka Kancelarije za evropske integracije i profesor na FPN-u, Bojan Pajtić, predsednik Izvršnog veća AP Vojvodine, Gordana Čomić, podpresednica Skupštine Srbije, kao i današnji profesori PR na univerzitetima Singidunum (Ljiljana Boljanović), Megatrend (Vesna Baltazarević), FON (Vesna Andrejević), veliki broj direktora domaćih i stranih PR agencija.

Danas pored Poslovne škole za public relations postoji veći broj edukativnih programa koje organizuju fakulteti i agencije u Srbiji. Poslovna škola za public relations je ponosna da je većina predavača u London School of Public Relations, kursu agencije Pragma, specijalizacijama na fakultetima u Srbiji i inostranstvu, svoja znanja sticala baš u Poslovnoj školi za public relations.

Pretraga