Pocela Nastava Ya 50. Gen

Prvo predavanje 50. generacije Poslovne škole za public relations već je bio pravi izazov, jer su na njemu polaznici imali svoje prve krizne situacije i konferenciju za medije.

Takođe, morali su da smišljaju i metode i strategiju, kako da od raznih interesnih grupa, sa kojima do sada nisu imali dobru komunikaciju, krenu drugim putem – putem uspešne komunikacije. Već na prvom času, polaznici su se upoznali sa ozbiljnošću i kompleksnošću oblasti odnosa sa javnošću i oprobali se u javnom nastupu u kriznoj situaciji.

Polaznici 50. generacije Poslovne škole za public relations su urednici Danasa, Advertisera, Kulturizacije, novinari Radio Beograda 202, PR-ovi Opportunity banke, Zepter Hotela, Kluba književnika, drugih privrednih i neprivrednih organizacija, kao i više mladih ljudi koji su izabrali PR kao svoju buduću profesiju.

Evo nekih od prvih iskustava:

– Sviđa mi se što je sistem rada sveobuhvatan kada je u pitanju PR, istakao je Predrag Milojković. Dopalo mi se što su kreativne radionice zahtevale da postupamo kao da smo već prošli sve teme (poput organizovanja konferencije za štampu ili PR aktivnosti), iako smo naknadno učili detaljnije o svakom koraku i o svakoj temi, podelio je svoje utiske ovaj polaznik.

– Dopada mi se to što je atmosfera pozitivna i dinamična, pogotovo kada se održavaju radionice kada se svaki polaznik u određenom trenutku istakne i podeli sa nama svoje znanje i iskustvo, reči su najmlađe polaznice 50. generacije Zorke Miljković.

Školu je pre dvadeset tri godine osnovala grupa univerzitetskih profesora i stručnjaka kao prvu obrazovnu ustanovu u oblasti odnosa s javnošću u regionu, zasadivši na taj način koren iz koga je izrastao PR u Srbiji.

Pretraga