.

Za svog klijenta Švajcarsku agenciju za razvoj i saradnju (SDC), P.R.A. agencija je osmislila i sprovela medijsku kampanju za promociju Zajedničkog programa za inkluziju Roma i marginalizovanih grupa kroz obrazovanje u 70 opština u Srbiji, koji finansira švajcarska vlada.

Sa Crvenim krstom Srbije, jednim od partnera SDC u sprovođenju programa, P.R.A. je organizovala posetu novinara razvojno obrazovnom centru u Kovinu, u kome se romska deca i deca sa posebnim potrebama predškolskog uzrasta pripremaju za školu i organizuju radionice za roditelje. Kao rezultat ove posete i razgovora sa decom, roditeljima i vaspitačima, u medijima su objavljene divne reportaže o ovom programu.

Istovremeno, Radio-televizija Srbija je na svom Drugom programu svakog dana u dva termina prikazivala serijal od 19 epizoda sa pričama iz programa, reditelja Milutina Jovanovića.

Pretraga