Grupna1

Izabranih dvadeset polaznika  nove, 56. generacije kreće 19. maja u svoj novi, PR život. Među polaznicima su direktori, portparoli, novinari, vlasnici agencija za PR, ali i ostali koji su prošli kroz testove i intervju pred početak Škole.

U ovoj generaciji imamo predstavnike stranih kompanija, Bosch, H&M, Olof Palme, UNICEF-a, raznih preduzeća , ali ima i nezaposlenih lica, koji će nakon završetka škole postati PR menadžeri u nekim od naših ili stranih organizacija.

– Zbog održavanja kvaliteta nastave, istakao je prof. dr Predrag Vujović, u generaciju se prima samo 20 polaznika, koji prethodno moraju da prođu prijemni razgovor . Na taj način želimo da imamo približno jednak nivo znanja, interesovanja, motiva  da se savladaju nova znanja i veštine PR-a. Najveća vrednost naše Škole je što učimo polaznike strategiji efikasne komunikacije sa javnošću. Imamo mnogo kreativnih radionica, gde polaznici najviše nauče. Dokazano je da kada polaznici učestvuju tokom nastave, a posebno u realizaciji nekih izmišljenih situacija, da tada raste i sedam puta moć prihvatanja novih znanja i veština. Cilj školovanja jesu upotrebna znanja. Da ono što nauče u subotu u Školi, polaznici primenjuju već u ponedeljak na svom poslu.

U prethodnih 25 godina više od 2.500 polaznika je završilo Poslovnu školu za public relations. Naši polaznici danas upravljaju odnosima sa javnošću  mnogih uspešnih domaćih i stranih kompanija, medijskih kuća, manifestacija, a bivši polaznici su i predsednici država, vlada, ministri, uspešni političari, glavni urednici medija, vlasnici danas uspešnih kompanija, portparoli. Zanimljivo je da danas na 8 fakulteta u regionu predaju naši učenici. Sada oni prenose drugima svoja znanja, koja su stekli u Poslovnoj školi za public relations.

Nastava 56. generacije počinje 19. maja.

Uverite se zašto je PR najtraženije zanimanje među mladima. Prijave na office@pra.rs i educa@pra.rs

Pretraga