Već na prvom predavanju u Poslovnoj školi za public relations, polaznici 43. generacije imali su priliku da pokrenu svoju PR kampanju kroz kreativnu radionicu, na kojoj su osmišljavali programe PR akcija, poruke za javnost, pa čak i strategiju komuniciranja.
Kreativne radionice su toliko „uvukle“ učesnike u svoju problematiku, gde se vrlo brzo identifikuju sa zadatom ulogom. Tako su polaznici Poslovne škole za public relations uverljivo govorili i gestikulirali kao generalni direktori velikih kompanija, predstavnici nevladinog sektora, portparoli fabrika.
Dugogodišnja novinarka Aleksandra Radeč, polaznica 43. generacije Poslovne škole za PR, o radionicama kaže: Posebno bih istakla radionice. Zanimljive su, uči se na konkretnim primerima, a ni kritika nije zaobiđena kada je to neophodno.
Novinarka Una Zabunov je takođe istakla značaj radionica: – Tokom studija o PR-u sam učila samo iz knjiga. Na kreativnim radionicama Poslovne škole za PR sam naučila konkretne stvari: kako se pravi plan komunikacije, kako treba da izgleda plakat/bilbord, kako odgovarati na pitanja novinara, koji je optimalan broj reči u sloganu.