Ovih dana upisuje se 40. generacija Poslovne škole za public relations u Beogradu, a pre 17 godina krenula je sa nastavom prva generacija PR menadžera.
Šta je bilo u medjuvremenu? PR profesija je danas jedna od najtraženijih zanimanja među mladima; danas nema uspešne organizacije koja nema PR službu; nekadašnji polaznici Škole danas su osnivači više desetina PR agencija u Srbiji i inostranstvu, a veštinama PR-a uče druge u sve brojnijim specijalizacijama i kursevima koje organizuju fakulteti i PR agencije.
Kako se upisati u Poslovnu školu za public relations? Za upis se mogu prijaviti kandidati koji imaju znanje ili iskustvo u oblasti odnosa sa javnošću, novinarstva, marketinga ili propagande, ili smisao za tu vrstu posla (komunikativnost, strateški način razmišljanja, kreativnost) i brzo uče. Selekcija kandidata vrši se na osnovu testa i intervjua. Nakon toga, oni koji polože prijemni ispit i ispune kriterijume, mogu upisati Poslovnu školu za public relations. Broj polaznika je ograničen. U svakoj generaciji Poslovna škola prima 30 polaznika, a uvek se prijavi znatno veći broj zainteresovanih za upis.
I pre zvaničnog objavljivanja konkursa mnogi kandidati, oni koji rade u kompanijama širom Srbije, ili su u potrazi za poslom, već su se obraćali Školi sa željom da pohađaju nastavu u jesenjem semestru.
Zainteresovani za upis u Poslovnu školu za public relations mogu se javiti administraciji Škole na brojeve telefona 011 25 46 401 ili 011 25 46 437. Nastava počinje 17. oktobra 2009. godine.
Program Poslovne škole za public relations napravljen je prema standardima međunarodno priznatih poslovnih škola i ima za cilj da na optimalan način prenese veštine uspešnog komuniciranja organizacija i pojedinaca. Na savremen način, uz audiovizuelna pomagala i praktične primere prenosi se veština public relations-a. Studije slučaja i kreativne radionice su sastavni deo svakog predavanja. Kreativne radionice izvode se u manjim grupama pod vođstvom mentora.
Predavači Poslovne škole za public realitons su: dr Predrag Vujović, dr Srbobran Branković, dr Tijana Mandić, Vladan Alimpijević, Ashok Murty, Darko Kocjan, Zoran Blažina, Ricardo Romanzini, Ivica Klemenc, Živorad Andjelković i drugi.
U poslednjih sedamnaest godina Poslovna škola za public relations obrazovala je više od 1800 polaznika, koji danas vode poslove public relations’a, marketinga i pojedinih područja PR-a u najznačajnijim domaćim i stranim organizacijama.