P.R.A. agencija je nova agencija za odnose sa javnošću JKP „Parking servisa“. JKP „Parking servis“ je odlučio da promeni agenciju.
Prošle godine poslove PR-a radila je agencija „McCann Ericson“. Izbor agencije P.R.A. je rezultat tendera koje je ovo beogradsko komunalno preduzeće realizovalo u poslednjih mesec dana. Na konkurs se prijavilo sedam agencija za odnose sa javnošću: „McCann Ericson“, „Pragma“, „Afirma“, „Lobi“, „Logos“, „BC Consulting“ i P.R.A. agencija.
P.R.A. je u svim pokazateljima: reference, obim ugovora sa svojim klijentima u protekle tri godine, kvalitet ponude, idejna rešenja za popravak imidža bila bolja od konkurencije. Agencija je već počela da radi. Prvi poslovi su bili u realizaciji nove strategije komunikacije sa javnošću. Strategic marketing je realizovao istraživanje stavova Beograđana koje je pokazalo da su građani slabo upućeni u rad i informisani o uslugama JKP „Parking servis“ zbog kvaliteta dosadašnje komunikacije sa javnošću i to je jedan od razloga što je ove godine promenjena agencija za odnose sa javnošću „Parking servisa“.