![Susret Zipplasta](http://pra.rs/wp-content/uploads/2017/01/Susret-Zipplasta.jpg)
Vodeći domaći proizvođač patent zatvarača, Zipplast otvorio je svoja vrata novinarima. Tokom obilaska proizvodnog pogona novinari su porazgovarali sa zaposlenima i saznali sve vezano za odnos ove fabrike sa zaposlenima.
U drugom delu događaja sa novinarima su razgovarali vodeći ljudi Zipplasta Ljubodrag Spasojević, generalni direktor i direktor marketinga Jovo Rikalo, kao i osnivači i direktori njihovih poslovnih partnera, Rade Ljubojević, predsednik Sirogojno company, ujedno i predsednik Regionalne privredne komore Užice i Živorad Jovović, direktor fabrike nameštaja Atlas iz Užica.
Ono što je bilo jedinstveno u njihovim obraćanjima je isticanje kvaliteta patent zatvarača Zipplasta, kao i značaj koje ove kompanije daju zadovljenju svih potreba svojih potrošača.
– Zipplast proizvodi za poznatog kupca, istakao je Ljubodrag Spasojević, direktor Zipplasta. U Srbiji imamo 500 stalnih kupaca. To su kompanije koje u svoje proizvode ugrađaju, kao svoj repro-material, naše proizvode: patent zatvarače, konce, čičak trake. To su, mahom izvoznici i njima je bitan kvalitet. Oni nastupaju na vrlo zahtevnim tržištima. Mi, kvalitetom naših patent zatvarača zadovoljavamo sve potrebe naših kupaca. Pored proizvodnih pogona u Požegi, Zipplast ima svoju proizvodnju u Bosni i Hercegovini i Makedoniji, na taj način se 15% proizvodnje izvozi. Međutim, indirektan izvoz, kroz proizvode naših poslovnih partnera koji prozvode za strana tržita, je mnogo veći, zaključio je Ljubodrag Spasojević.
Rade Ljubojević, predsednik Regionalne Privredne komore Užice i predsednik Sirogojno Company, koji u svoje Sirogojno džempere ugrađuje Zipplast proizvode i sam je istakao kvalitet Zipplastovih proizvoda.
– Džempere proizvodimo za strano tržište. Izvozimo sto posto proizvoda. Kupci su u Americi, Kanadi, Australiji, Švedskoj, Nemačkoj i drugim zemljama. Nikada ni jedan kupac naših džempera nije nikada imao bilo kakvu reklamaciju. To je pravi pokazatelj kvaliteta patent zatvarača Zipplast-a, rekao je Rade Ljubojević.
Živorad Jovović, direktor Atlas Užice, posluje sa Zipplastom, već četrnaest godina. I on je istakao kvalitet Zipplast-ovih proizvoda, naročito u proizvodima namenjenim za izvoz, čija je popravka nemoguća i preskupa u inostranstvu.
– U svim našim proizvodima, tamo gde je dizajner predvideo patent zatvarače su proizvodi Zipplasta. Na kraj pameti nam njie da kupujemo druge patent zatvarače, recimo kineske ili turske. Iako jeftiniji, oni to za nas nisu. Naprotiv, bilo bi vrlo skupo da koristimo te patent zatvarče koji bi se kvarili, kako to biva sa nekvalitetnim proizvodima. Ovako smo sigurni u naš proizvod kada imamo u njemu kvalitetne repromaterijale. Strana tržišta traže kvalitet. A patent zatvarači Zipplasta to garantuju, istakao je Živorad Jovović, direktor Atlasa.
– Naši kupci, istakao je direktor marketinga Jovo Rikalo, su proizvođači nameštaja, tekstila i modne konfekcije, cipela, kožnih torbi, galanterije, kao i proizvođači zaštitne, tzv. HTZ, opreme i uniformi, školske i sportske opreme. Naši kupcu vode brigu o kvalitetu svojih proizvoda i o svojim krajnjim potrošačima. Ono što je posebno značajno u Zipplastu su vrlo dobri odnosi među zaposlenima, kao i rukovodstva i zaposlenih. To se vidi svakog dana. To ste i vi videli i osetili. Za četrnaest godina postojanja kompanije plata nikada nije kasnila i Zipplast nikada nije bio u blokadi, završio je Jovo Rikalo.
Na samom događaju je promovisan i prvi broj Media biltena Zipplasta koje je posebno za ovu priliku uradila agencija P.R.A., koja je i organizovala ovaj susret Zipplasta sa novinarima.