Krenula je sa edukacijom 42. generacija Poslovne škole za public relations. Održana su prva predavanja i kreativne radionice.
Škola je realizovala istraživanje o stavovima polaznika Škole nakon prvih predavanja. Evo nekih karakterističnih mišljenja.
Za polaznike najzanimljiviji deo predavanja su kreativne radionice, jer se tada zbližavaju, sklapaju prijateljstva, ali i razmenjivanjem zajedničkih ideja dolaze do rešenja zadataka.
Sandra Dmitrović, student Filološkog fakulteta, o kreativnim radionicama kaže:
– Kreativne radionice su nešto što bih izdvojila kao jako korisno i zanimljivo. Dopada mi se što je grupa sačinjena od kreativnih ljudi.
Dugogodišnja novinarka Politike, Rojtersa i UNICEF-ov portparol, Ljiljana Cvekić, je zadovoljna što su radionice počele od prvog predavanja:
– Odlično je što su radionice počele od prvog dana. Predavanja su izuzetno zanimljiva, dinamična i pitka, sve vreme drže pažnju i traže aktivno učešće svih učesnika. Odličan utisak, ali ništa manje nisam ni očekivala, jer sam dosta o Školi čula od prethodnih polaznika. Osim što sam dosta naučila, stvarno sam uživala.
Da bi slušala predavanja Poslovne škole za public relations Suzana Karić dolazi iz Trstenika, a šta misli o predavanjima i školi ona kaže:
– Škola izgleda baš onako kako sam je zamišljala, sa stručnim i originalnim predavačima, koji imaju bogato praktično iskustvo. Jako dobar odnos sa polaznicima škole i prezentacija predavanja na vrlo zanimljiv način.
Dušan Parađina, koji ima iskustva u marketingu i organizovanju event-ova, kaže da ima odličnu komunikaciju sa ostalim kolegama i dodaje:
– Ono što bi istakao jeste to da su predavanja vođena jako zanimljivo i interesantno, provučena su kroz teme-vesti-istorijske događaje tako da mi je pažnja budna sve vreme. Sviđa mi se navođenje na timsku igru kroz radionicu što i jeste odlika ove delatnosti za bolje postizanje ciljeva i razvijanje veština.
Marketing menadžer časopisa Enterijer, Dejan Voštić, kaže da uživa u svakom predavanju jer su veoma poučna.
– Škola je na mene ostavila pozitivan utisak ponajviše zbog stručnosti predavača, ali i zbog pozitivne energije koja je prisutna na predavanjima. Posebno bih pohvalio izbor tema koje mogu veoma lako da se savladaju i što je najbitnije koriste u praksi – istakao je Voštić.
Nakon završene Vojne akademije Bojan Subotić je odlučio da magistrira novinarstvo, a dodatna znanja o PR-u došao je da usvoji u Poslovnoj školi za public relations:
– Moja prvobitna očekivanja o školi su u potpunosti ispunjena. Predavači imaju ogromno iskustvo koje je očigledno i koje nastoje da podele sa nama kroz primere koji idealno ilustruju teme predavanja.