Međunarodna Brend Konferencija 7, integralni deo vodeće poslovno-edukativne manifestacije Brand Fair 7, ove godine održana je u Sava centru 10. juna pod nazivom „Brending regiona i gradova – strane direktne investicije, rast izvoza i razvoj turizma“.
Predavanje su održali eksperti ove oblasti: Jeremy Hildreth i Simon Middleton. Tema predavanja bio je razvoj novih brending projekata i implementacija novih tehnologija u upravljanje regionima i gradovima. Brend konferencija se završila Okruglim stolom: Srbija – novi strateški centar privredne saradnje na Balkanu – između Istoka i Zapada. Dan ranije, predavanje na Akademiji za diplomatiju i bezbednost održao je jedan od najpriznatijih svetskih analitičara globalne ekonomije i geopolitike, dr Igor Nikolajevič Panarin, na temu Globalna kriza i budućnost sveta. Kao i svake godine, organizator Brand Fair-a i Brend konferencije dodelio je nagrade za najbolje brendove i to u nekoliko kategorija. U kategoriji medija, Poslovna škola za public relations realizovala je istraživanje stavova stručne javnosti, kako bi Žiri imao dovoljno elemenata za analizu vrednosti brendova domaćih medija. Ove godine dobitnici nagrada Snaga brenda u medijima su: NTV, Studio B, RTS, TV Pink i dnevni list Blic.
Agencija P.R.A. je oficijelna agencija za odnose sa javnošću Brand Fair-a i Brand Conference.