Utisci Polaznika 51.

Predavanja za 51. generaciju Poslovne škole za PR počela su 24. oktobra, a odmah nakon prvog predavanja polaznici su popunjavali anketu.U anketi su izneli svoje prve utiske o školi kao i predloge za buduće aktivnosti Škole. Polaznici u svojim odgovorima najviše su istakli stručnost, jasnoću i konciznost predavanja, kao i korisnost praktičnog rada kroz radionice.

Prijatno sam iznenađena sadržajem prvog predavanja, interakcijom predavača sa grupom i sastavom same grupe. Smatram da je pored glavnog programa škole, relevantan i odnos između učesnika i razmena različitih iskustava. Predavače karakteriše jasno i precizno prenošenje informacija, umeće uključivanja polaznika u diskusiju, inspirisanje na razmišljanje i nakon završetka predavanja. Aktivno, ali ne agresivno, prezentuju suštinu predmeta tako da ne ostavljaju mesta za nejasnoće kod polaznika. Drago mi je što je grupa raznolika i što imamo prilike da radimo na studijama slučaja i konkretnim primerima, rekla je Mina Čukić, jedna od polaznica.

Navikavši na suvoparan i frontalan način nastave, iznenadila me je dinamičnost nastave  i posvećenost profesora istoj. Znanje utemeljeno primerima iz realnog poslovanja, mogućnost diskutovanja, ali i simulacija Press konferencije ostavila je na mene snažan pozitivan utisak, izjavila je Marija Najdanović, polaznica.

Prvo bih želeo da naglasim da mi je drago što sam polaznik Poslovne škole za public relations. Posle prvog predavanja imam pozitivno mišljenje o školi, kakva su mi bila i očekivanja. Ono što bih istakao, a vezano je za predavanje jesu praktični primeri. Predavanja su temeljna, sveobuhvatna i potkrepljena praktičnim primerima što dodatno približava materiju slušaocu, rekao je Stefan Kokanović, IntRaster.

 

 

Pretraga