Nastava 51. Gen

U subotu, 24. oktobra zazvonilo je školsko zvono za 51. generaciju Poslovne škole za Public Relations. Održana su početna predavanja, a već na prvom polaznici škole su kroz kreativne radionice rešavali krizne situacije, imali konferenciju za štampu, realizovali prve PR kampanje, organizovali evente, imali kampanje na društvenim mrežama i jednom rečju – primenjivali stečena znanja.
Polaznike 51. generacije čine zaposleni raznih kompanija (Roma Company, Delta DMD, Delta Fondacija, IntRaster), novinari i urednici različitih medija, kao i pojedinci koji žele da kroz pohađanje Poslovne škole za PR steknu praktična znanja neophodna za bavljenje PR profesijom. Tradicija u Poslovnoj školi za PR je da nakon svakog predavanja, polaznici anonimno ocenjuju korisnost teme, kvalitet i dinamiku izlaganja. Tako su prvi predavači dr Predrag Vujović i dr Slavko Kovačević dobili odlične ocene za korisnost teme, kvalitet i dinamiku izlaganja.

 

Pretraga