Budući specijalisti u oblasti odnosa sa javnošću, polaznici Poslovne škole za public relations, protekle nedelje su se upoznali sa vrstama i specifičnostima pojedinih medija, novinarskim žanrovima, PR tehnikama i alatima, načinima saradnje i korišćenja medija.

– Dobar novinarski tekst je najbolji PR tekst, poručio im je Nebojša Ćurčić u okviru predavanja „PR i odnosi sa medijima“.

– Mediji imaju ključan uticaj u kreiranju javnog mnjenja. Svaki ozbiljan PR profesionalac mora da upozna principe po kojima funkcionišu mediji, njihovu organizaciju i forme koje koriste i da savlada „tajnu formulu“ kreiranja vesti koja čini ugaoni kamen novinarstva, rekao je Ćurčić, novinar, nekada urednik Politike, savetnik za medije Telekom Srbija i web editor Informacionog centra EU.

Predavanje je nastavljeno radionicom čiji je zadatak bio pisanje vesti, odnosno PR saopštenja, kako bi se stečena saznanja mogla iskoristiti u neposrednom radu.

Pretraga