U Poslovnoj školi za public relations održana su prva predavanja. Polaznici 42. generacije Škole su različitih profesija, dobi, ali ih povezuje zajedničko interesovanje za PR.
Među njima ima i novinara, sociologa, dizajnera, ekonomista. Uglavnom su iz Beograda, ali ima i onih koji putuju iz Trstenika, Kladova. Prvo predavanje za novu, 42. generaciju polaznika, održao je profesor dr Predrag Vujović na temu Osnove public relatins-a. Iako je među polaznicima bilo nedovoljno iskusnih i onih koji su se prvi put susretali sa ozbiljnim PR zadacima, već nakon prvog predavanja u kreativnoj radionici polaznici su bili vrlo uspešni u organizaciji i nastupu na konferenciji za medije i to u kriznoj situaciji. Jedna grupa polaznika je imala ekološku katastrofu, druga je rukovodila komunikacijom humanitarne organizacije, a treća je proizvođač soka sa negativnim tekstovima u medijima.
Poznati novinar i urednik Vladan Alimpijević održao je drugo predavanje Mediji i public relations na kojem je polaznike upoznao sa osnovama novinarstva. Tema kreativne radionice bilo je pisanje saopštenja za medije.
Atmosfera na predavanjima je opuštena i pozitivna. Polaznici i profesori razmenjuju stavove, ideje, a česte su i šale.
Jedna od specifčnosti ove Škole je što sami polaznici anonimno ocenjuju, ocenama od 1 do 5, korisnost tema, kvalitet i dinamiku izlaganja svojih predavača. Predrag Vujović i Vladan Alimpijević su od polaznika dobili za korisnost teme i kvalitet izlaganja čistu peticu, a za dinamiku izlaganja Predrag Vujović je dobio 4,93, a Vladan Alimpijević ocenu 4,77.