Ove godine se obeležava 10 godina od kako je počeo proces privatizacije u Crnoj Gori. Iako je u svakoj zemlji u regionu proces privatizacije nailazio na otpor i veliku polemiku u javnosti, (čak i padanje Vlada ), Vlada Crne Gore i Savjet za privatizaciju Vlade Crne Gore su jedini uspeli da kroz ovaj period prođu postigavši i znatno povećanje popularnosti. U tom procesu značajnu ulogu je odigrala i P.R.A., ovlašćena agencija Savjeta za privatizaciju za odnose sa javnošću, koja je tokom ovih godina uspešno komunicirala sa javnostima i davala smernice za rešavanje kriznih situacija kojih je u proteklih deset godina bilo nekoliko.
P.R.A. je za jednu od kampanja koje je radila u procesu privatizacije dobila i svetsku nagradu. Kampanja ’’Masovna vaučerska privatizacija’’ osvojila je prvo mesto, kao najbolja javno edukativna kampanja u svetu u 2002. godini i dobila nagradu „Golden World Award for Excellence 2002″: P.R.A. je kreirala specifičan model komunikacije sa javnošću, a postavljena strategija je imala za osnovne ciljeve da: premosti probleme u nedovoljnoj informisanosti vladinih službenika, gradjana, novinara, kao i nedovoljne zainteresovanosti za saradnju urednika medija, visok stepen nepoverenja građana i ostalih javnosti.
„Cilj je bio da kampanja ne bude propagandna, obećavajuća, već realna, racionalna, informativna, edukativna, razumljiva i svima dostupna, i da u Javnoj edukativnoj kampanji učestvuju svi: vladine institucije, urednici, novinari, građani“, rekao je tom prilikom Branko Vujović, direktor „Agencije Vlade Crne Gore za prestrukturiranje privrede i strana ulaganja“. Iste godine agencija P.R.A. je dobila još jednu „Golden World Award for Excellence“ International Public Relations Association u kategoriji Vladine komunikacije sa javnošću baš za poslove za Vladu Crne Gore i Savjet za privatizaciju.