U poseti medijima

Polaznici 44. generacije su u okviru nastave imali radne posete i radionice u novinskoj agenciji Tanjug, dnevnom listu Danas, redakciji Informativnog programa RTS-a i Radio Beograda 202.

Urednici i novinari Tanjuga predstavili su tehnologiju rada u novinskoj agenciji, kako izgleda radni dan, kako se rukovodi novinskom agencijom, iz kojih izvora se informišu, kako sarađuju sa drugim medijima.

Darko Kocjan, urednik Radio Beograda 202, dugogodišnji predavač u Poslovnoj školi za public relations, rekao je ono što je suština radija: … Ne znam da li ste primetili da je radio sve vreme uključen?  Urednici, novinari, tonci Dvestadvojke pružili su sve informacije koje su polaznike Škole interesovale.

Glavni i odgovorni urednik Danasa, Zoran Panović, i sam nekada polaznik Poslovne škole za public relations, predstavio je preduslove za razvoj dobrih odnosa novinara i PR-ova, a novinari Danasa, su, kao i uvek, rado polaznicima predstavili svoj rad: od izvora do objavljenog teksta.

Aleksandar Barbulović, urednik Deska Radio Televizije Srbija, je nakon predstavljanja tehnologije RTS-a i funkcionisanja dnevne redakcije, u saradnji sa ostalim kolegama uradio i trening javnog nastupa. Svi polaznici su imali prilike da se oprobaju kao spikeri, isprobaju „idiota“, kao i da se nađu u ulozi „voditeljki“  Beogradske hronike.

Pretraga