U Poslovnoj školi za public relations 29. marta počela je nastava za 37. generaciju polaznika. Najviše ih je iz Beograda, ali ima onih koji dolaze iz Kraljeva, Čačka, Užica, Rume, Šida i drugih gradova.
Među njima je mnogo diplomaca i studenata (novinarstva, psihologije, prava, lepih umetnosti, menadžmenta, organizacionih nauka…) i zaposlenih (Privredna komora Beograda, NIS, Masel grup, nekoliko zdravstvenih organizacija, banaka…). Njih trideset, koliko se, iako je interesovanje mnogo veće, prima u jednoj generaciji, će tokom dva i po meseca kroz interaktivna predavanja i radionice sticati znanja i iskustva iz PR-a. Sudeći prema prvim utiscima polaznika, škola je opravdala njihova očekivanja.
O školi sam dosta toga čula od kolega, kaže Nataša Grgur iz Privredne komore Beograda, tako da sam samo potvrdila već stečeni utisak. Izuzetno mi se dopao način predavanja, jer predavanja nisu suvoparna ni pretenciozna, već jako pitka i samim tim razumljiva. Već na prvom predavanju, a posebno u radionici savladali smo dosta od veština potrebnih PR-u. Zahvaljujući plastičnim primerima i teorija nam je postala bliska i razumljiva. Odlična je organizacija i profesionalan pristup zaposlenih u Školi.
Predavanja su vrlo korisna, a studije slučaja i kreativne radionice su na mene ostavile poseban utisak, rekla je Mirela Pavlović, diplomirana glumica na Fakultetu dramskih umetnosti u Novom Sadu, u klasi profesora Radeta Šerbedžije. Kroz praktičnu nastavu se najbolje savlađuju nove veštine. Već na prvom predavanju kratko, sažeto i jasno uvedena sam u osnove PR-a, na razumljiv, zabavan i kreativan način. Posebno bih istakla fleksibilnost profesora u odnosu na ljude, pitanja, pokrenute teme…
U skladu sa programom koji je napravljen po standardima međunarodno priznatih poslovnih škola, polaznici će saznati više o medijima, marketingu i promotivnoj strategiji, javnom mnjenju i istraživanjima, televiziji i nastupu pred kamerom, komunikaciji sa teškim sagovornicima, dizajnu i internetu u funkciji PR-a, modelima odnosa sa javnošću, planiranju, i posetiće neke redakcije u Beogradu. Polaznici će, uz konsultacije sa profesorom, pripremiti seminarski rad. Osim seminarskog rada, ocenjuju se i aktivnost na predavanju i radionici, praktičan rad, prisustvo nastavi. Onima koji završe samo jedan semestar biće dodeljena diploma o završenom prvom nivou obrazovanja u public relations-u. Oni koji ne obave sve zadatke, a prisustvovali su nastavi, dobiće sertifikat o pohađanju nastave. Polaznici koji sa uspehom završe dva semestra, dobiće diplomu Poslovne škole za uspešno završeno obrazovanje u public relations-u.