Projekat: Javna Edukativna Kampanja Masovne Vaučerske Privatizacije U Crnoj Gori

Klijent: Vlada Crne Gore / USAID / PriceWaterhouse Coopers (2001 – 2002)

Nagrade: International Public Relations Association – “Golden World Award for Excellence 2002” Front Line
Public Relations Agencija P.R.A. Jugoslavija je dobitnik Golden World Award for Excellence 2002. Na Gala Ceremoniji u londonskom Hotelu Marriot Predsednik International Public Relations Association (Svetska Asocijacija za odnose s javnošću, IPRA) Mr. Jacques Dinan uručio je nagradu prof. dr Predragu Vujovicu, Predsedniku P.R.A. Jugoslavija.
P.R.A. je nagrađena za Javnu edukativnu kampanju Masovne vaučerske privatizacije u Crnoj Gori.

International Public Relations Association – “Golden World Award for Excellence 2002” Government relations category
P.R.A. Jugoslavija nagrađena je još jednom nagradom – Golden World Award for Excellence in Government Relations Category – Zlatnom Svetskom nagradom za najbolju komunikaciju jedne Vlade ili vladine institucije. Nagrada je dodeljena za organizaciju komunikacije.sa javnošću Savjeta za privatizaciju Crne Gore. Predsednik žirija, Michael Morley, potpredsednik Edelman Worldwide agencije, tom prilikom je rekao: „Rad stručnjaka agencije P.R.A. je jedan novi kvalitet u svetskom public relationsu. To je posebno značajno jer ova agencija radi na tržištu gde se tek razvijaju usluge i svest o značaju odnosa s javnošću. P.R.A. je ovim radom pokazala da je zaista kvalitet, ne na svetskom nivou, već na novom svetskom nivou.“

Pretraga